بازگشت کاوه به تنظیمات کارخانه؛
تاریخ : 1401/06/6 09:51
شناسه : 401145

شاخه سبز- بی‌تدبیری مسوولان نقل و انتقالات استقلال در عقد قرارداد با لژیونر فوتبال ایران موجب شده تا وی تمایل بیشتری برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت داشته باشد.

به گزارش شاخه سبز، داستان حضور مجدد کاوه رضایی در استقلال تهران در حال رسیدن به خط پایان است، پایانی که نه تنها برای ۲ طرف شیرین نبود بلکه به تراژدی تبدیل شده تا بازیکن اسبق تیم استقلال اکنون در حوالی اردوگاه رقیب دیده شود. اما مسبب این اتفاق چه کسی است و چرا با گذشت بیش از یک‌ماه از عقد قرارداد با رضایی انتقال نهایی او انجام نشد؟

مقصر نخست جدایی احتمالی رضایی مدیران باشگاه استقلال هستند که با علم به سهمیه بزرگسالان و بدون توجه به نیازهای مربی تیم، بازیکنان زیادی را استخدام کردند که ریکاردو ساپینتو در نهایت خط قرمز بر روی نام برخی از آنان کشید.

مدیرانی که تا ۴۸ ساعت پایانی نقل و انتقالات، از اعلام لیست دوم خروجی ساپینتو طفره رفته و در نهایت ارسلان مطهری با وجود داشتن قرارداد، قربانی شد. برگ برنده مطهری در جدال با مدیران استقلالی قرارداد وی بود که با رقم هنگفتی تمدید شد. وی که از نخستین روزهای نقل و انتقالات در لیست فروش قرار داشت اما مصطفی آجورلو در یک اقدام عجیب قرارداد این بازیکن را تمدید کرد.

تمدید قرارداد این بازیکن موجب شد تا وی برگ برنده را در اختیار داشته باشد که هم مدیران استقلال را به سکوت وا داشت و هم کاوه رضایی یکی از رقیبان ارسلان را از اردوگاه آبی‌ها فراری داد. بی‌تدبیری مدیران آبی در زمینه عقد قرارداد با مطهری و تعلل در امضای قرارداد با کاوه رضایی اکنون آنان را به متهم شماره یک پرونده یکی از لژیونرهای فوتبال ایران تبدیل کرده است. البته در این پرونده رضایی هم بی‌تقصیر نیست بلکه ترس وی از تست پزشکی و ایفمارک در نهایت کار را به روزهای پایانی نقل و انتقالات رساند.

رضایی که به خاطر مصدومیت مدیران استقلال تمایل زیادی برای استخدام او نداشتند اکنون به دنبال آن است تا با واسطه‌های فراوان خود را به یحیی گل‌محمدی لینک کند. هر چند که چراغ سبزهای این بازیکن تا کنون با استقبال سرمربی پرسپولیس مواجه نشده است اما رضایی در جنگ قدرت با مدیران استقلال به دنبال اثبات خود است حتی برخی اخبار حکایت از آن دارد که کاوه با مبلغی بسیار کمتر از قرارداد استقلال حاضر است نیمکت نشین تیم پرسپولیس شود تا به مدیران استقلال ثابت کند که توانایی حضور در تیم‌های بزرگ را دارد.

رضایی که اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ قرارداد خود را با پرسپولیس نهایی کرده بود در نهایت به استقلال پیوست و یک فصل نیز در این تیم بود و بعد از آن به بلژیک رفت.

پاسخی بگذارید