ارسال اسامی به فیفا
تاریخ : 1401/06/6 10:42
شناسه : 401151

مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.

به گزارش شاخه سبز در شرایطی که جلسه کمیته بدوی انتخابات رو به پایان است، این خبر از فدراسیون به بیرون درز کرده که هر سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون از سوی این کمیته تایید و در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که با آرای مجمع برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.
با این وصف مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی سه نامزدی هستند که در انتخابات هشتم شهریور خود را به بوته آرای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواهند گذاشت و فعالیت انتخاباتی آنها که از روزهای گذشته آغاز شده، با جدیت کامل و برای جلب هرچه بیشتر سبد رای، به سمت نهایی شدن خواهد رفت.
در روزهای گذشته شایعات و اخبار بسیاری در مورد نامزدها منتشر شده و در رسانه‌ها (به خصوص مجازی) انتشار یافته بود که با نظر نهایی امروز کمیته بدوی مشخص شد که اخبار منفی علیه کاندیداها در زمان‌های مختلف احتمالا عاری از واقعیت بوده است. به این‌ترتیب فدراسیون شاهد انتخابات داغی خواهد بود که هر سه نامزد آن شانس زیادی برای جلوس روی صندلی رئیس قائل‌اند.
مهدی تاج سابقه طولانی حضور در پست ریاست فدراسیون را دارد و قبل از آن نایب رئیس بوده، میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون بوده و از قدرت همراهی تعداد زیادی از اعضای مجمع برخوردار است و عزیز محمدی در سکوت، تلاش زیادی برای جلب آرای اعضای مجمع داشته است.
به این‌ترتیب باید در انتظار برگزاری مجمع و انتخاب شخص نهایی برای ریاست فدراسیون فوتبال بود. انتخابی که فوتبال ایران در فاصله کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی نیاز بسیاری به آن دارد چون سرانجام همه قدرت ریاست فدراسیون به فرد برگزیده محول شده و او می‌تواند با قاطعیت در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران تصمیم بگیرد.

گفتنی است؛ در بخش نايب رئيس اول اسامى مهدى محمدنبى، عباس صوفى و على فتح الله‌زاده، نايب رئيس دوم منصور قنبرزاده، محمدصادق درودگر و محمدرضا كافى و نمايندگان باشگاه‌ها الهام بصيرى نيا، حسين پرويزى، اسماعيل حيدرپور، رضا درويش، محمد رجاييان، محمدرضا ساكت و حميدرضا گرشاسبى ديده مى‌شود.

پاسخی بگذارید