وزیر دادگستری:
گروه: سیاسی / قضایی
تاریخ : 1401/06/6 14:27
شناسه : 401175

شاخه سبز-وزیر دادگستری تاکید کرد: یکی از مولفه‌های مهم در معیشت مردم مسئله مسکن است.

به گزارش شاخه سبز امین‌حسین رحیمی قبل از ظهر یکشنبه در آئین آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: بحث نهضت ملی مسکن یکی از تأکیدات دولت سیزدهم به شمار رفته و زنجان یکی از استان‌هایی است که در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی از مسکن به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در معیشت مردم یاد کرد و ادامه داد: بسیاری از مسائل دیگر مانند تشکیل خانواده و ازدواج تابعی از تأمین مسکن به شمار می‌رود. علاوه بر این موضوع ساخت مسکن به نوبه خود ایجاد اشتغال را که یکی از دغدغه‌های امروز به شمار می‌رود، به دنبال خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که همدلی و یکرنگی را می‌توان به وضوح در بین مسئولان استان مشاهده کرد، یادآور شد: وقتی صحبت از همدلی و یکرنگی بین مسئولان به میان می‌آید، قطع به یقین پیشرفت و توسعه نیز با خود به همراه خواهد داشت اما فراموش نکنیم که نبود این همدلی و یکرنگی در اولین سنگر به مردم ضربه وارد خواهد کرد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امیدواریم دولت با اجرای طرح‌های مختلف بتواند در زمینه تأمین مسکن گام‌های مؤثری بردارد، خاطرنشان کرد: بدون شک تأمین مسکن می‌تواند بسیاری از چالش‌های جامعه را نیز در ابعاد مختلف کاهش دهد، به همین خاطر اجرای موفق طرحی چون نهضت ملی مسکن در اولویت بوده و از اهمیت به سزایی برخوردار است.

رحیمی با بیان اینکه گستردگی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در برخی مواقع باعث شده است تا شک و شبهه‌ای در برخی افراد نسبت به پروژه‌های این طرح ایجاد شود، تصریح کرد: با توجه به روند کاری که امروز در زمینه اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور مشاهده می‌کنیم، بی‌تردید تا پایان دولت سیزدهم همه واحدهای مربوط به این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

پاسخی بگذارید