پیش بازی هفته چهارم لیگ بیست و دوم؛
تاریخ : 1401/06/9 10:52
شناسه : 401219

هفته چهارم لیگ برتر امروز با چهار دیدار به پایان می‌رسد.

ایمان گودرزی؛ هفته چهارم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۹ شهریور با انجام چهار بازی به پایان می‌رسد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حضور هواداران و بانوان پرسپولیسی از نفت آبادان پذیرایی می‌کند و قطعا بازی جذاب هفته تقابل سپاهان با فولاد می‌باشد که در اصفهان برگزار خواهد شد. با هم نگاهی به چهار بازی آخر هفته‌ی چهارم لیگ بیست و دوم می‌اندازیم؛

تراکتورسازی تبریز – هوادار تهران

ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

بر خلاف انتظاراتی که از تیم تراکتور سازی با حضور سرمربی و بازیکنان جدیدش می‌رفت این تیم لیگ بیست و دوم را اصلا خوب شروع نکرد و از سه بازی ابتدایی فصل با دو باخت و یک مساوی فقط یک امتیاز کسب کردند. از سوی دیگر شاگردان ساکت الهامی عملکرد بهتری در سه بازی ابتدایی ثبت کرده اند. هواداری ها با یک برد، یک مساوی و یک باخت با ۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارند. تراکتوری ها روز گذشته از بمب این فصل خود یعنی کاوه رضایی رونمایی کردند تا شاید بتوانند با این مهاجم گلزن خود را از بحران خارج کنند. در دو تقابل آخر دو تیم یک برد سهم تبریزی ها و یک برد سهم هوادار بوده است.

لیگ برتر فوتبال/ تراکتور تبریز ۳ - هوادار تهران ۲

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان

ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه آزادی تهران

پرسپولیس بعد از کسب اولین بردش مقابل آلومینیوم ارک دوست ندارد دوباره به امتیاز از دست دادن و گل نزدن دو بازی اول برگردد. سرخ پوشان در هفته چهارم در ورزشگاه آزادی در حضور بانوان پرسپولیسی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. نفتی ها از سه بازی ابتدای فصل ۴ امتیاز کسب کرده اند و در رده نهم قرار دارند، شاگردان یحیی نیز با ۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند. پرسپولیسی ها آخرین بار در آبادان مغلوب نفتی ها شده اند و این بازی به دنبال جبران آخرین باخت در آزادی هستند.اما در ۵ تقابل آخر دوتیم همه چیز به نفع پرسپولیسی هاست، سه برد پرسپولیس، یک مساوی و یک برد برای نفت در این ۵ بازی به ثبت رسیده است.

تغییر زمان دیدار پرسپولیس-نفت آبادان

سپاهان – فولاد

ساعت: ۱۹:۰۰

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

و اما مهم ترین و جذاب ترین بازی هفته چهارم قطعا تقابل فولادی های لیگ خواهد بود. سپاهانی ها که با دو برد یک مساوی صدر نشین لیگ هستند می خواهند جای خود را در صدر محکم تر کنند و از سوی دیگر شاگردان نکونام که نتوانستند تا این لحظه انتظارات را برآورده کنند به دنبال رساندن خود به جمع سه تیم بالای جدول لیگ هستند. در چهار بازی اخیر دو تیم در لیگ برتر یک برد سهم فولاد و دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. یکی از نکات بازی قضاوت علرضا فغانی در این دیدار حساس خواهد بود.

پیام تبریک باشگاه سپاهان برای فولادی ها | ایران ورزشی آنلاین

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

دیگر بازی روز پنج شنبه تقابل دو تیم ۳ امتیازی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک است. مس با مساوی و آلومینیوم با باخت در هفته سوم به این بازی رسیده اند امیدوارند بتوانند با کسب امتیاز کامل از این بازی خودشان را از نیمه پایین جدول جدا کنند و با میانه و نیمه بالایی جدول بیایند. در پنج تقابل آخر دو تیم همه چیز مساوی پیش رفته به طوری که یک برد سهم مسی ها، یک برد سهم آلومینیوم و سه برد با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. در رفسنجان اقدامات جدی‌ای از سوی مسئولان باشگاه مس انجام شده تا مجوز حضور زنان در استادیوم شهدای رفسنجان صادر شود ولی با وجود این تلاش‌ها در هفته چهارم این امکان میسر نشد.


پاسخی بگذارید