تاریخ : 1401/06/14 13:34
شناسه : 401236

به گزارش شاخه سبز و نقل از  دفتر ارتباطات،اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) امروز دوشنبه ۱۴شهریور ماه ، با حضور عادل رملاوی سرممیز و رئیس هئیت ممیزی دفتر منطقه ای سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری و همراهی حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری و به منظور ممیزی و ارزیابی عملکرد فرودگاهی امام خمینی(ره) با محوریت ایمنی برگزار شد.

سعید چلندری سرپرست شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) باتاکید بر لزوم حفظ فرهنگ ایمنی در عملیات فرودگاهی بیان داشت: در حال حاضر شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) میزبان ۳۲شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی و نقطه اتصال به بیش از ۵۰فرودگاه در سطح جهان می باشد.

چلندری افزود: با توجه به لزوم حفظ ایمنی در هوانوردی، جایگاه فرودگاه ها بعنوان میزبان عملیات فرودگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو کنترل و نظارت عملکرد کلیه بهره برداران فرودگاهی بخش جدایی ناپذیر از خط مشی مدیریت فرودگاه در حوزه ایمنی می باشد.

* بازدید سرممیز ایکائو از سطوح پروازی و ارزیابی ایمنی فرودگاهی

در ادامه عادل رملاوی سرممیز دفترمنطقه ای ایکائو با حضور در سطوح پروازی و بررسی زیرساخت ها و امکانات موجود از نزدیک نسبت به ارزیابی سطح ایمنی خدمات فرودگاهی پرداخت.

رملاوی در بازدید از باندهای پرواز و اپرون ترمینال های مسافری شماره یک و سلام،از نزدیک نسبت به ممیزی عملیات فرودگاهی با محوریت ایمنی فرودگاهی اقدام کرد.

 در ادامه این بازدید سرممیز ایکائو با حضور در ایستگاه ایمنی زمینی و آتشنشانی فرودگاهی و مشاهده سطح ماشین آلات و تجهیزات موجود؛ ضمن اعلام حالت اضطراری آزمایشی بصورت میدانی نسبت به ارزیابی عملکرد این واحد در مواقع اضطراری پرداخت.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید