تاریخ : 1401/06/21 12:24
شناسه : 401253

شاخه سبز- سرمربی پیشین چلسی که چند روز پیش از سمت خود برکنار شده بود با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش شاخه سبز سه‌شنبه هفته گذشته چلسی در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب شکست خورد. این باخت و البته نتایج ضعیف چلسی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس باعث شد مدیران باشگاه تصمیم به برکناری توماس توخل از سرمربیگری چلسی بگیرند.

توخل دیشب با انتشار پیامی در توئیتر خود از هواداران چلسی خداحافظی کرد. در پیام توخل آمده است: این یکی از سخت‌ترین پیام‌هایی است که در زندگی خود مجبور به نوشتنش شده‌ام؛ پیامی که امیدوار بودم سال‌ها نیاز به نوشتنش نداشته باشم. بسیار غمگینم که کارم در چلسی به پایان رسیده است. همیشه در این باشگاه احساس می‌کردم در خانه خود هستم؛ چه به عنوان مربی و چه به عنوان یک انسان.

توخل در ادامه پیام خداحافظی خود نوشت: از همه هواداران، کارمندان و بازیکنان چلسی که از نخستین روز این احساس را در من ایجاد کردند تشکر می‌کنم. غرور و شادی‌هایی که پس از کمک به باشگاه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان داشتم همیشه با من می‌ماند. افتخار می‌کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه بزرگ بوده‌ام. خاطرات این ۱۹ ماه همیشه در قلبم می‌ماند.

این مربی آلمانی ۱۹ ماه پیش و در شرایطی که چلسی وضعیتی بحرانی داشت هدایت تیم را در میانه فصل برعهده گرفت و در کمال ناباوری این تیم را در پایان فصل به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند اما ۱۵ ماه بعد از فتح این جام، از سمت خود برکنار شد.

در اواخر فصل قبل و زمانی که دولت انگلیس در ادامه تحریم نزدیکان دولت روسیه، باشگاه چلسی را به عنوان یکی از اموال رومن آبراموویچ میلیاردر روس مصادره کرد و این تیم حتی برای خرید بلیت هواپیما هم مشکل داشت، توخل به کار خود ادامه داد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را هم برای این تیم لندنی کسب کرد.

توخل در توئیتر فقط صفحه رسمی باشگاه چلسی را دنبال می‌کرد و هنوز با وجود اخراج از این تیم و انتشار پیام خداحافظی، این صفحه را دنبال می‌کند.

پاسخی بگذارید