امام جمعه شهرری:
تاریخ : 1401/07/9 13:42
شناسه : 401266

امام جمعه شهرری با بیان اینکه اقدامات هنجارشکنانه و قرآن آتش زدن، کار مردم نیست، گفت: قوه قضائیه درمورد آشوبگران با قاطعیت برخورد کند.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه : حجه الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری بیان کرد:  مرگی که به خاطرش آشوب ها و اغتشاشاتی در کشور رقم زد، طبق آمار دستگیر شدگان نشان می‌دهد که این ها همان باقی مانده فتنه ٨٨ هستند و تعداد اندکی افرادی هستند که از سر احساسات وارد میدان می شوند.

 شاهچراغی افزود: هر چه ازین دسته اغتشاشات رخ می دهد دقیقا با پشتوانه آمریکا، اسرائیل، آل سعود و گروهک منافقین، سلطنت طلب ها و رقاصان زمان طاغوت هست وگرنه مردمی در کار نیستند چون خواسته غیر از آشوبگری نیست و این ها همان آشوبگران گران قبلی هستند و نباید با این قماش مدارا کرد تا بسزای اعمالشان برسند.

امام جمعه شهرری با اشاره بر اینکه تعداد نفرات آشوبگران زیاد نیستند، لذا جای هیچ دلواپسی وجود ندارد که نگران آینده شد، گفت: موج خروشان همین مردمی هستند که در همدان، مشهد، خراسان، یزد، زنجان و ورامین و... نظاره گر آن بودید. مردم ما همین سیل جمعیت به میدان آمده هستند که بر علیه آشوبگران و فتنه گران به پا خواستند.

وی ادامه داد : مردم حاضر در راهپیمایی سراسری امروز، وارث انقلاب هستند. در روز یکشنبه هم در روز شهادت امام حسن (ع) ،  امام حسنی ها به میدان آزادی خواهند آمد و در آنجا عظمت این مردم را خواهید دید که چگونه آشوبگران فرار خواهند کرد.

شاهچراغی تصریح کرد : نکته حائز اهمیت که بدور شان انسانی است و اصلا قابل بخشش نیست، آتش زدن قرآن است، چگونه باور کنیم که اینان از دل همین مردم مسلمانند و شیعه هستند؟ چگونه یک مسلمان مسجد را به آتش می کشد؟

امام جمعه شهرری ادامه داد: آشوبگران جنایت کردند و تعدادی از مردم بی گناه را کشتند. آمبولانسی که اورژانس برای خدمت به مردم ارائه می دهد، آن راهم به آتش کشیدند! به اتوبوس های درون شهری که مردم با زن و بچه سوار بودند،  سنگ زدند.
حمله به مساجد و حوزه های علمیه، آسیب رساندن به اموال عمومی همچنین حمله بانوان چادری جز برخورد جدی با این ها راه دیگری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این آشوب ها دقیق برای تحت شعاع قرار دادن اربعین حسینی بود. این ها با وحشی گری سفر رئیس جمهور به سازمان ملل را که می خواست بیانات حق ایرانیان را بزند، هدف گرفته بودند.

وی در پایان متذکر شد: مردم بیش از این تحمل این قضایا ندارند و تقاضای جدی مردم از قوه قضائیه است تا بطور جد وارد شود و آشوبگران را بسزای اعمالشان برساند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید