خز علی در روز سالمند:
تاریخ : 1401/08/3 12:47
شناسه : 401268

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور گفت: کاستی‌های موجود جامعه سالمند احصا شده و با استفاده از امکانات دولت و بودجه برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.






به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - انسیه خزعلی در حاشیه بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک همزمان با روز سالمند در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و نگهداری این مرکز اظهار داشت: در این مرکز امکانات خوبی توسط خیرین فراهم شده اما حتما باید پشتیبانی‌های لازم از سوی دولت انجام شود‌ تا شاهد توسعه امکانات به سالمندان باشیم.

وی افزود: در صورت حمایت و پشتیبانی دولت در حوزه‌های بیمه، سلامت، درمان و ... شاهد کمترین مشکل در این زمینه‌ها باشیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در ادامه با اشاره به ارائه خدمات این مرکز به جوانان گفت: جوانان دارای معلولیت نیز در این مرکز پوشش دهی می‌شوند و زوج‌هایی نیز در این مرکز حضور دارند که ضمن تهیه مسکن و شغل بازپروری شده و با تکیه بر توانمندی‌ها از نظر مالی و توانی به استقلال کافی می رسند.

خزعلی در پایان خاطرنشان کرد: کاستی‌های موجود در این مرکز و کلیت جامعه احصا شده و در حد توان با استفاده از امکانات دولت و بودجه با توجه به اینکه جامعه رو به سالمندی می‌رود برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

* پیشبرد تسهیلات در جهت گسترش تخصص‌های مورد نیاز سالمندان

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز اظهار داشت: شهرستان ری به دلیل بهره‌مندی از پشتوانه‌های عظیم مذهبی از فضای بسیار خوب فرهنگی برخوردار است و وضعیت خانواده‌ها در حد مطلوبی قرار دارد.

زمانی افزود: شهرستان ری به خاطر تغییرات الگوی جمعیتی نیازمند توجه است اما باتوجه به وضعیت و عرق مذهبی نگرانی جدی در موضوعات خانواده نداریم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: شهر باقرشهر با توجه به بهره‌مندی از شهرداری مستقل پیشرفت خوبی داشته زیرا که تا تصمیم گیری واحدی در این شهر امکان پذیر بوده و با توجه به عوارضی که دریافت میکند اقدامات در خور توجهی در راه توسعه داشته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در بازدید معاون رئیس جمهور از این مرکز نواقص شناسایی و در توسعه کمی و کیفی این مجموعه کمک رسان باشند.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک یکی از مجهزترین و مهم ترین مراکز حفظ و نگهداری و ارائه سرویس های ویژه به سالمندان استان است و از آنجا که این مرکز خدمات متنوعی را به مخاطبین ارائه می‌دهد تلاش می‌کنیم تا تسهیلاتی در جهت گسترش تخصص‌های مورد نیاز سالمندان ارائه شود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید