تاریخ : 1401/11/2 10:03
شناسه : 401270

شهردار شیراز طی پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته نیروی انتظامی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرمانده‌ انتظامی استان فارس و همه مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد.




به گزارش شاخه سبز - محمدحسن‌ اسدی شهردار شیراز طی پیامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرمانده‌ انتظامی و همه مدافعان نظم و امنیت استان فارس و شهر شیراز تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی به‌عنوان مجموعه‌ای مقتدر و انقلابی، حافظ امنیت و نظم عمومی در جغرافیای این مرزوبوم است که شجاعانه و قاطعانه در عرصه‌های مختلف امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسداران شرف و عزت و تامین کنندگان نظم و امنیت و حافظان منافع ملت در کشور عزیزمان ایران هستند.

مقام معظم رهبری مدظله العالی چه زیبا می‌فرمایند:"مساله نیروی انتظامی یک مساله اساسی و مهم کشور است." بنابراین وجود نعمت بی بدیل امنیت در کنار اعتماد مردم به این نیرو از جمله ثمرات ارزشمند جان برکفان نیروی انتظامی در جای جای ایران اسلامیست که باید آن راقدر بدانیم.

همراهی دائمی و همکاری همه جانبه فرماندهی "فراجا" استان فارس و بویژه همکاران صدیقشان در شیراز با شهرداری این کلانشهر موجب افتخار و مایه خیر و برکت است.

اینجانب با تجلیل از همه شهیدان و حماسه‌سازان مدافع امنیت، از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده‌ انتظامی استان فارس و همه مدافعان نظم و امنیت استان فارس تقدیر و این هفته را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید