تاریخ : 1401/08/22 12:07
شناسه : 401296

محمدشریف زارعی در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن اشاره به ناآرامی های ماه های اخیر در سطح کشور، گفت: بصیرت دینی و آگاهی مردم ولایتمدار ایران مهمترین عامل برای گذر از فتنه ای است که دشمن برای کشور برنامه ریزی کرده بود.



به گزارش شاخه سبز، کاشان،  زهرا جلوداریان : به گفته وی، مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان ماه نشان دادند که همیشه بیدار و آگاه و آماده برای خنثی نمودن برنامه های خاص دشمن در کشور هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان کاشان از موقوفات بالایی برخودار است و این ریشه در دیانت مردمان متدین دارالمومنین دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این نشست بیان کرد: فرمانداری کاشان همکاری مطلوبی با اوقاف کاشان در راستای برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان داشت که جای سپاس و قدردانی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک با بیان اینکه شهرستان کاشان از منظر موقوفات با اصفهان برابر است و مردم می توانند از این موهبت بهره مند شوند، تاکید کرد: این مجموعه از ظرفیت خود به منظور همراهی با مردم با هدف راه اندازی بنگاه های اقتصادی در موقوفات استفاده می کند.

وی افزود: راه اندازی پنل های خورشیدی در اماکن مذهبی تحت مدیریت اوقاف، ضمن صرفه جویی در مصرف برق و درآمد زایی، زمینه تشویق مردم برای استفاده از برق خورشیدی فراهم آمده و نمونه آن در روستای سن سن اجرا شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح سپاس با امضای سید مهدی خموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از دکتر محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان تقدیر شد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید