عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی :
تاریخ : 1401/08/25 13:13
شناسه : 401298
 
 
به گزارش شاخه سبز،  کاشان،  زهرا جلوداریان : محمداسماعیل کوثری،  در نشست بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی روز کشور در مسجد بقیه‌الله دانشگاه علوم پزشکی کاشان  با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: پیش‌بینی می‌شد فتنه‌ جدیدی ایجاد شود، زیرا دشمن از اردیبهشت سال گذشته از طریق برخی اجتماع‌ها و نیز اعتراض‌های صنفی مربوط به آب و محیط زیست بدنبال ایجاد فتنه بود که عوامل آنها شناسایی و دستگیر شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود  : دشمنان چون به اهداف خود نرسیدند، این بار فوت مرحومه مهسا امینی را بهانه قرار دادند و با تسری آن به سایر بخش‌های جامعه از جمله بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها بصورت ترکیبی، توطئه خود را عملیاتی کردند.

کوثری بیان کرد: اغتشاشگران و دشمنان با وجود داشتن رسانه‌های بزرگ و فضاهای مجازی بی‎شمار، به لطف خدا مورد حمایت مردم قرار نگرفتند و فتنه آنها با شکست روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: آمریکا، کشورهای اروپایی، صهیونیست‌ها و کشورهای عربی بخصوص عربستان سعودی و امارات که اغتشاشاگران را تامین مالی می‌کنند، برای حذف نظام اسلامی به میدان آمده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : تدابیر مقام معظم رهبری، حمایت نکردن مردم از اغتشاشگران و تلاش کارگزاران نظام ،موجب شکست دشمن در فتنه اخیر شد.

وی، آمریکا و کشورهای اروپایی را مقصر راه‌اندازی جنگ بین روسیه و اوکراین دانست و گفت: آنها پیش از این، خرید نفت از ایران را تحریم کرده بودند اما اکنون به کشورمان فشار می‌آورند تا سوخت کشورهای اروپایی را تامین کنیم.

کوثری، عملکرد دولت سیزدهم در بخش اقتصادی را سُتود و گفت: دولت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سود اوراق می‌پردازد که البته این رقم هنوز در سُفره نان مردم نمود پیدا نکرده اما اقتصاد کشور از لحاظ صنعتی، کشاورزی و خدمات روبه رشد بوده و به همین دلیل، دشمن از دست ما عصبانی است.
وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی علیه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: جنگ تحمیلی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی یکی از این توطئه‌ها بود که در جریان آن تمام کشورها از صدام حمایت کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امام خمینی (ره) با پشتوانه آحاد مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، افزود : امام با پشتوانه مردم جلو بعثیان ایستاد و رزمندگان اسلام نیز نگذاشتندکه  حتی یک وجب از خاک ایران تصرف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ۵۰ تا ۷۰ هزار مستشار نظامی آمریکایی در کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ، ادامه داد : پس از انقلاب، آمریکایی‌ها که مرعوب شده بودند، نه تنها از ایران بلکه از منطقه، افغانستان و عراق بیرون رانده شدند.



انتها ی پیام /

پاسخی بگذارید