مهین پور خبر داد:
تاریخ : 1401/08/27 11:47
شناسه : 401300

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۰ از آغاز به ساخت میدان میوه و تره بار بلوار قدس دولت آباد در ٢ ماه آینده خبر داد.




در گفتگو با آتنا تکیه خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - روح الله مهین پور بیان کرد: بزرگراه های امام علی و آزادگان که در اطراف محله دولت آباد قرار گرفته اند، دسترسی کاملی به شهر تهران در اختیار ساکنین این محله قرار داده است.

مهین پور افزود: دولت آباد دارای ایستگاه مترو می باشد و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی نیز این دسترسی را کامل می کنند. این محله در محدوده طرح ترافیکی قرار ندارد و رفت و آمد در آن را با وسیله شخصی، به راحتی امکان پذیر کرده است. این موارد سبب شده است که با وجود شلوغی و آلودگی نسبی این محله درصدد آن باشیم تا گره های ترافیکی را بهبود بخشیم و سه طرح در حال حاضر برای اجرا پیش نویس داریم.

* بهره برداری از ٢ ورودی و خروجی به بزرگراه شهید رستگار

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۰ اضافه کرد: در ادامه رفع گره های ترافیکی، ٢ ورودی و خروجی به بزرگراه شهید نجفی رستگار ایجاد و به بهره برداری رسید که همشهریان می توانند از انتهای خیابان خاکی واقع در بلوار دهخدا و از انتهای جاده سلامت واقع در بلوار قدس جهت  تسهیل در رفت و آمد استفاده کنند.

وی یادآور شد: این محله دارای دو سرای محله به نام های دولت آباد و شهادت می باشد که این امکان را جهت رشد فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی و ورزشی را در چارچوب فعالیت های خود دارد.

* یکشنبه بازار و پنج شنبه بازار فعال در دولت آباد

مهین پور خاطر نشان کرد: از جمله هفته بازارهای شهرستان ری، یکشنبه بازار و پنج شنبه بازار مخصوص به دولت آباد است. پیشنهادمان برای افرادی که می‌خواهند از این بازارچه استفاده کنند اینست که از وسیله شخصی استفاده نکنند، زیرا این بازار بدون پارکینگ است. اهالی می‌توانند برای استفاده بازار از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس استفاده کنند. اجناس در این بازارچه ها با کیفیت هستند و قیمت ها پایین‌تر از سطح معمول است.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۰ تاکید کرد: هدف از برپایی این روز بازارها به منظور ساماندهی دستفروشان، رفع سدمعبر، اشتغال‌زایی، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حذف واسطه‌ها و دلال‌ها و دسترسی آسان تر شهروندان به کالاهای مصرفی و روزانه برپا می‌شود.

* آغاز به ساخت میدان میوه و تره بار بلوار قدس در ٢ ماه آینده

وی اشاره کرد: بمنظور گسترش خدمات رسانی، کلنگ زنی میدان میوه و تره بار بلوار قدس دولت آباد، توسط زاکانی شهردار تهران و ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ انجام گرفته است که در ٢ ماه آتی ساخت آن آغاز خواهد داشت.

مهین پور گفت: این میدان دارای غرفه های میوه، سیفی جات خواهد بود و در بحث پروتئینی به عرضه آبزیان، ماکیان و گوشت قرمز خواهیم پرداخت.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید