باحضور وزیر جهاد کشاورزی در کاشان :
تاریخ : 1401/08/28 12:08
شناسه : 401301

به گزارش شاخه سبز ، کاشان ، زهرا جلوداریان : مدیران گروه خودروسازی سایپا در یک نشست کاری در دانشگاه کاشان در روز گذشته _با حضور سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و نماینده سابق شهرستان کاشان و آران وبیدگل،

عباس کتابی ، رییس دانشگاه کاشان و جواد  نائینی ، نماینده کفیل مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، _تفاهمنامه علمی- تحقیقاتی بین دانشگاه کاشان و شرکت سایپا-سیتروئن را امضا کردند.

همچنین مقررشد ۵ طرح تحقیقاتی پیشنهادی شرکتهای دانش بنیان و اساتید دانشگاه که مورد نیاز شرکتهای گروه سایپا است در قالب قراداد، عملیاتی و اجرایی شود.

در این نشست مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از استقلال شرکت سایپا-سیتروئن خبر داد و گفت:  این موضوع در کاهش بروکراسی تصمیم گیری و توسعه این شرکت بسیار اهمیت دارد. 

به گفته وی،  تولید ساینای اتوماتیک و ساینای با سوخت CNG در آینده نزدیک از اقدامات  سایپا سیتروئن در ارایه محصولات جدید خواهد بود. همچنین مقرر شد با کمک شرکت سایپا و ارایه تسهیلات بانکی، ناوگان تاکسیرانی شهر کاشان نوسازی شود.

  برای نخستین  بار مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و معاونین ، مدیرعامل شرکت مگاموتور و مدیر عامل شرکت سایپا-سیتروئن  از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بازدید و از نزدیک با محصولات و خدمات شرکتهای دانش بنیان پارک آشنا و از بکار گیری آنها در شرکتهای زیر مجموعه سایپا استقبال کردند.

گفتنی است: در این نشست ، وزیر صنعت ، معدن ، تجارت  و فرماندار و شهردار کاشان حضور نداشتند ‌. 




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید