معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور:
تاریخ : 1401/08/29 10:24
شناسه : 401309

به گزارش شاخه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران: آئین اختتامیه بیست و پنجمین و بیست و ششمین دوره های مدیریت عالی با حضور معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، معاون منابع انسانی و دیگر مدیران ارشد بانک در مشهد مقدس برگزار شد.

 در این مراسم محمد نجف زاده ضمن با اهمیت برشمردن برگزاری دوره های آموزشی بویژه دوره مدیریت عالی ، یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت سازمان ها را سرمایه گذاری در امر آموزش و تحقیق و توسعه دانست.

وی با اشاره به مرحله گذر بانک از بانکداری سنتی به بانکداری شرکتی گفت: در همین راستا باید از وظیفه محوری به سوی فرآیند محوری حرکت کنیم که در حال حاضر با پیگیری مجدانه مدیر عامل بانک در حال اصلاح فرآیند ها هستیم .

معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور همچنین با اشاره به شناخت کامل همکاران از فرآیندها و نحوه اجرای آن در بانک از همکاران خواست تا پیشنهادات اجرایی خود را به صورت مکتوب به مدیران اعلام نمایند.
حسن کاظمی معاونت منابع انسانی نیز در ادامه این مراسم گفت: در اینگونه دوره ها علاوه بر مباحث آموزشی، انتقال تجربیات و ایجاد هماهنگی بین همکاران دستاورد بزرگی است که باعث سرزندگی، بالندگی و به روز بودن سازمان می شود .

وی انتقال دانش و تجربه در محیط شعب را از ماندگارترین و اثرگذارترین روش های آموزش برشمرد و اظهار داشت: در این روش آموزش به صورت واقعی عملیاتی و کارگاهی اجرا می شود. وی همچنین تصریح کرد: آموخته های کلاسیک بایستی عملیاتی و کاربردی شود تا بتواند باعث پیشرفت بانک شود .

در این مراسم نیز مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش ضمن ارائه گزارشی از جایگاه سازمانی و تحصیلات حاضرین در این دوره اعلام کرد: این دوره در دو هفته برگزار شد که در هفته اول مباحث روز صنعت بانکداری نظیر بانکداری دیجیتال، بانکداری جامع، برنامه هفتم توسعه اقتصادی و در هفته دوم مباحثی در خصوص توسعه منابع انسانی و چالش های مدیریت برای فراگیران ارائه شد.

شایان ذکر است در این مراسم ، میزگردی با حضور معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ، معاونت منابع انسانی ، روسای ادارات کل آموزش ، سرمایه انسانی ، رفاه و درمان تشکیل و طی آن به پرسش های همکاران در خصوص مسائل منابع انسانی ، ترفیعات ، انتصابات و امور رفاهی و درمان پاسخ داده شد .

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات روسای اداره کل آموزش و اداره امور شعب استان خراسان رضوی تجلیل شد.




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید