تاریخ : 1401/08/29 16:49
شناسه : 401312

فرمانده انتظامی کاشان از کشف تخلف هزار و ۱۱۸ میلیاردی در یک شرکت صنعتی با اقدام هوشمندانه ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان و معرفی مدیر این شرکت به دستگاه قضایی خبر داد .


به گزارش شاخه سبز ، کاشان ، زهراجلوداریان : سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر ،افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اشرافیت و هوشمندی خود و در پی گزارش واصله مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی توسط یکی از شرکت های صنعتی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

وی تصریح کرد : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از شرکت مذکور بازدید و اسناد و مدارک آنها را مورد بررسی قرار دادند . 

فرمانده انتظامی کاشان در ادامه گفت : در نهایت مشخص شد مدیر این شرکت طی دو مرحله تعداد قابل توجهی اقلام صنعتی را از بورس خریداری کرده  و از آنجا که برابر مصوبات کارگروه تنظیم بازار می بایست پس از تبدیل کالای تولید شده ، آنها را مجددا در بورس به فروش برساند اما از این کار سر باز زده و کالاها را با قیمت آزاد در بازار به فروش رسانده است . 
سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان میزان تخلف صورت گرفته در شرکت مذکور را هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند ،

افزود : در این خصوص پرونده تشکیل و افراد دخیل در این تخلف به مرجع قضایی معرفی شدند . 

این مقام انتظامی، تصریح کرد : پلیس با جدیت و قاطعیت تمام با مجرمان و مفسدان اقتصادی همچون محتکران کالاهای اساسی ، اخلال گران نظام اقتصادی،  قاچاقچیان کالا و ارز و هرگونه فعالیت مجرمانه دیگر در حوزه اقتصادی که باعث بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عزیز می شوند برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم که به محض اطلاع از این گونه جرایم و‌ تخلفات در اسرع وقت موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه حضوری به پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند .



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید