تاریخ : 1401/08/29 12:38
شناسه : 401316

دکترعموزاده ریاست سازمان به همراه مهندس اعلایی مدیر صنایع و دکتر شکری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از طرحهای حوزه شهرستان ایوان بازدید بعمل آورد.


به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام دکتر عموزاده در بدو ورود به شهرستان از طرح خوراک طیور آقای قدسی که چند سالی است بدلیل مشکلات مالی غیر فعال بوده است بازدید بعمل آورد و قرار شد که در جهت راه اندازی طرح مذکور در کارگروه رفع موانع تولید مساعدت لازم جهت فعالیت واحد مذکور در نظر گرفته شود.


وی در ادامه از طرح کشتارگاه دام سنگین آقای اسماعیلی بازدید بعمل نمود که پیشرفت فیزیکی طرح مورد تایید ریاست محترم سازمان قرار گرفت و انشاالله با نصب دستگاه های طرح مذکور در هفته آینده شاهد فعالیت این پروژه در آینده نزدیک خواهیم بود.



در این بازدید که فرماندار شهرستان نیزحضور داشتند نکاتی در راستای کمک به بهره‌برداری طرح مذکور مطرح شد و قرار شد در کارگروه رفع موانع تولید استانداری پیگیری های لازم بعمل آید.


در پایان از طرح پنبه پاک کنی شهرستان ایوان که یکی از بزرگترین واحد‌های پنبه پاک کنی در غرب کشور می باشد بازدید بعمل آمد که مورد توجه ویژه ریاست سازمان قرار گرفت.


طرح مذکور با مساحت یک هکتار در شهرک صنعتی شهرستان واقع شده است که هم اکنون قرارداد سطح ۷۰۰ هکتار پنبه در شهرستان دهلران را دارد و در چند روز آینده محصول پنبه ۷۰۰ هکتار جهت فرآورده به این کارخانه حمل خواهد شد.


همچنین در ادامه قرارداد خرید از دیگر نقاط کشور از جمله جاسک و ...انجام گرفته است که این محموله ها در هفته آینده به کارخانه حمل خواهد شد.
گفتنی است؛طرح مذکور ایجاد اشتغال زایی ۵۰ نفر دارد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید