تاریخ : 1401/08/30 10:15
شناسه : 401329

فرمانده انتظامی کاشان از کشف فرار مالیاتی ۱۶۰ میلیارد ریالی در یکی از شرکت های تجاری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد .


به گزارش شاخه سبز، کاشان ، زهرا جلوداریان : سرهنگ ایرج کاکاوند ، گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی درراستای برخورد با مجرمان اقتصادی و مبارزه با عاملان فرار مالیاتی و پولشویی مستند به مفاد ماده ۱۸۱ قانون مالیات های مستقیم پس از سرکشی و نظارت دقیق و هوشمندانه بر فعالیت ۳ شرکت تجاری حین بررسی سیستم های حسابداری یکی از این شرکت ها به موارد مشکوکی برخورد و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود : در نهایت پس از بررسی سیستم های حسابداری این شرکت و هماهنگی های لازم با کارشناسان امور مالیاتی مشخص شد این شرکت مرتکب ۱۶۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به سازمان امور مالیاتی رسال شد .

 به گفته وی، در این رابطه مدیر شرکت برای تعیین تکلیف وضعيت مالیاتی خود به اداره مالیاتی معرفی و پرونده تخلف وی نیز برای رسیدگی قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شد .

فرمانده انتظامی کاشان با هشدار به مخلان امنیت اقتصادی گفت : پلیس به صورت هوشمند فعالیت های اقتصادی مجرمانه را در جامعه رصد می کند و با کسانی که بخواهند با دور زدن قانون در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده و باعث بروز مشکل در سیستم اقتصادی کشور و اخلال در زندگی و معیشت مردم شوند برخورد قاطع و قانونی می کند .



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید