تاریخ : 1401/08/30 10:15
شناسه : 401332

به گزارش شاخه سبز از استان بوشهر - حسین ابراهیمی: مجید چگنی، در جمع متخصصان و کارکنان اتاق کنترل پالایشگاه ششم ( فازهای 15 و 16) به صورت چهره به چهره و بدون واسطه به گفتگو نشست و کارکنان اتاق کنترل مشکلات و مسائل مهم را مطرح نمودند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این نشست بیان کرد: اتاق کنترل قلب پالایشگاه است، و تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما کارکنان و متخصصان در اتاق کنترل‌های پالایشگاه‌های پارس جنوبی ستودنی ست.

وی در ادامه بیان کرد: مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز بعنوان خادمان شما عزیزان و برای رفع مشکلات و مسائل مهم کارکنان پارس جنوبی با تمام تلاش گام برمی‌دارند و باید تا حصول نتیجه نهایی صبر و بردباری را پیشه بگیریم.

چگنی عنوان داشت: دفاع از حقوق کارکنان در راس امور قرار دارد و وزارت نفت به شما مجاهدان عرصه ی جهاد و جبهه‌ی اقتصادی کشور افتخار می‌کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: موضوعات مهمی از قبیل ماده 10 و مالیات با پیگیری‌های مستقیم وزیر محتر نفت در دست پیگیری می‌باشد و امید داریم این موضوعات مهم در آینده نزدیک مرتفع گردد.

چگنی در ادامه با اشاره به نقش محوری و حساس متخصصان اتاق کنترل پالایشگاه‌های پارس جنوبی تصریح کرد: با وجود چهره های جوان، با تجربه و خلاق در اتاق کنترل پالایشگاه های مجتمع و بخصوص پالایشگاه ششم، نوید بخش روزها و آینده روشن در صنعت نفت و گاز کشور خواهد بود و شما عزیزان مدیران آینده حوزه صنعت کشور در آینده نزدیک خواهید بود.

وی با اشاره به شروع روزهای سرد سال در کشور عنوان داشت: شما عزیران و جوانان کشور تمام دلبستگی‌ها را زمین گذاشته‌اید و آستین همت بالا زده اید و برای آسایش و آرامش مردم کشور لبیک گفته و مردم روستاهای دور افتاده اکنون منتظر گاز تولیدی شما هستند و این خدمت صادقانه در شرایط کنونی و حساس کشور در نزد خدواند یک عبادت بسیار بزرگ محسوب می‌‌شود.

چگنی ادامه داد: تمام مدیران ارشد و هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران اکنون در کنار شما هستند و به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات شما را بررسی و تا نتیجه نهایی تلاش خواهند کرد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید