تاریخ : 1401/09/2 10:45
شناسه : 401343

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در خصوص حادثه تیراندازی ایذه گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی این حادثه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید. باید از وقوع این قبیل جنایت‌های هم پیشگیری کرد.


به گزارش شاخه سبز از استان خوزستان : سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان  در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولیدات رسانه‌ای در دنیا شرایط به گونه‌ای شده که رقابت بسیار تنگاتنگ است و برگ برنده در چنین شرایطی دست کسی است که روایت اول را عنوان می‌کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: باید قبول کنیم که در این زمینه ضعیف هستیم؛ بنابراین دشمن در کمین نشسته و از این خلأ ایجاد شده نهایت استفاده را علیه ایران به کار می‌برد.

سردار شاهوارپور، ناکامی دشمن در سایر جبهه‌ها را یکی از دلایل اتفاقات اخیر در کشور برشمرد و گفت: دشمن وقتی در جنگ سخت موفق به شکست ما نشد به سمت جنگ نرم تغییر مسیر داد.

وی توضیح داد: دشمن در این مسیر پول‌هایی را که از راه‌های مختلف به دست می‌آورد با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای مثل اینترنشنال و تقویت شبکه‌های مجازی، سعی کرد که فکر جوانان و نوجوانان ایرانی را به سمت سایر مسائل بکشاند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در جریان اتفاقات اخیر وقتی دشمن متوجه شد که مردم همراه دشمن نیستند، اکنون تفنگ در دست گرفته است و علیه مردم استفاده می‌کند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: تردد از مرزهای ما هم زیاد است و سلاح در جامعه زیاد شده و عده‌ای با سوءاستفاده از این وضعیت زمینه‌ساز رقم خوردن حوادثی مثل شاه‌چراغ، ایذه و اصفهان می‌شوند.



انتهای پیام/



پاسخی بگذارید