تاریخ : 1401/10/13 15:43
شناسه : 401359

شهردار اراک گفت:پروژه ها، فعالیت ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه ای می شوند.



به گزارش شاخه سبز از اراک _ دکتر علیرضا کریمی در جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری اراک با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری امروزه به عنوان نهادی که چشم و چراغ مردم در بحث خدمتگذاری است، گفت: مردم امید دارند که شهرداری مشکلی از مشکلاتشان و کاستی های زندگی شان در حوزه شهری را شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش نماید. لذا مجموعه فعالیت هایی که توسط مجموعه بزرگ شهرداری انجام می شود باید منعکس شود تا امیدواری و رضایت مندی شهروندان از این مجموعه خدمات رسان روز به روز بیشتر شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با هدایت صحیح فعالیت های مدیریت شهری می توان رضایت مندی بیشتری برای شهروندان رقم زد، افزود: هر اقدام و فعالیتی که در بستر افکارسنجی انجام نشود قطعا با کاستی ها و نارضایتی همراه است، لذا موضوع افکار سنجی در روابط عمومی بسیار حائز آهنیت است.

شهردار اراک خاطر نشان کرد: روابط عمومی نیازمند نیروهای علاقمند به حرفه روابط عمومی، فعال، تلاشگر، دارای ذهن کنجکاو و با بهره هوشی بالا دارد.

دکتر کریمی با اعلام این موضوع که پروژه ها، فعالیت ها و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ دارای پیوست رسانه ای می شوند، گفت: راه اندازی استودیو رادیو شهر، تعامل با صدا و سیما، شناسایی رسانه های تاثیر گذار در افکار عمومی در برنامه های ارتباطی شهرداری قرار دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری اراک در این دوره از فعالیت خود در تمامی جبهه های کاری اعم از پروژه های عمرانی، حمل و‌ نقل عمومی، نوسازی ماشین آلات عمرانی، گردشگری، مالی و درآمدی، شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی فعال است و ما به دنبال خدمت به مردم هستیم لذا اطلاع شهروندان از آنچه که توسط مجموعه مدیریت شهری صورت می گیرد نقش مهمی در امید آفرینی و کسب رضایت حداکثری دارد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید