تاریخ : 1401/11/2 13:10
شناسه : 401373



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین ولادت امام خمینی(ره) و گرامیداشت جایگاه مقام زن و روز مادر، به همت بسیج خواهران حوزه ٣۵۴ ریحانه النبی (س)ناحیه ری و با همکاری شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۲۰، اقدام به برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد کوثر شد.


این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد و در ادامه ضمن خیر مقدم، همخوانی سرود ملی صورت گرفت و با اجرای گروه سرود دختران کودک نغمه های بهشتی و اجرای گروه نمایشی که شامل موضوعات حجاب و آشپزی، خاطره گویی بانوان، مسابقه فاطمی همراه بود؛ به یاد و خاطره شهدا این برنامه خاتمه یافت.


در خاتمه نیز از مادر شهیده ریحان عزیزی تقدیر بعمل آمد و از نفرات برتر  مسابقات قرآنی، دختران نخبه محجبه، ورزشکاران و همچنین بسیجیان فعال در زمینه نشر اخلاق، ازدواج آسان و فرزند آوری به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید.


گفتنی است در حاشیه این برنامه میز اقتصاد مقاومتی بامحصولات بانوان سرپرست، ایستگاه کتابخوانی، ایستگاه مانور فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شد و به تمامی حاضرین در این جشن بسته فرهنگی به رسم یادگار تقدیم شد.

 



انتهای پیام / 

پاسخی بگذارید