فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خبر داد؛
تاریخ : 1401/11/3 12:17
شناسه : 401383

به گزارش شاخه سبز از فریدن _ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف 48 تیغه سلاح سرد شامل شمشیر، قمه، قداره و پنجه بُکس و چاقوی کپوری در بازرسی ماموران این فرماندهی از زیر زمین منزل یک فرد شرور خبر داد.

سرهنگ مختار بهارلو بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت مجرمانه فردی شرور در زمینه تهیه و فروش سلاح سرد مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ دستور از مرجع قضائی وارد منزل فرد مذکور شده و محل را مورد بازرسی دقیق قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۴۸ تیغه انواع سلاح سرد شامل یک عدد شمشیر دو سر ، ۷ عدد قداره بزرگ ،۵ عدد قداره کوچک، ۲عدد قمه کوچک،۹ عدد قمه بزرگ ،یک عدد پنجه بُکس،یک عدد زنجیر دستی یک متری ،۲۲ عدد چاقوی کپوری و یک عدد سوهان چاقو تیزکن از داخل زیر زمین این منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به دستگیری متهم و تحویل وی به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از برنامه های جدی پلیس است و از شهروندان هم می خواهیم هر گونه اطلاعات و تحرکات مشکوک افراد شرور و اراذل و اوباش را از طریق تماس با سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید