تاریخ : 1401/11/8 11:39
شناسه : 401410

رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه تعاون به دلیل فعالیت های گوناگون این شرکت در توسعه فعالیت های ورزش کشور تقدیر کرد.


به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای خطاب به یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل توسعه فعالیت های ورزشی این شرکت و نقش آن در افزایش نشاط و سلامتی آحاد جامعه تقدیر کرد.

در متن بهزادپور آمده است: «یکی از ابزارهای افزایش نشاط و سلامتی در میان آحاد مردم، توسعه فعالیت های ورزشی است. حمایت از ورزش، علاوه بر آنکه از جزو مسئولیت های اجتماعی محسوب می شود، منتج به حفظ سرمایه نیروی انسانی کارآمد جامعه که مهمترین سرمایه ملی کشور نیز به شمار می آید، می گردد».

«اهتمام و نگاه ویژه جنابعالی و شرکت بیمه تعاون در نشر فرهنگ بیمه، توسعه آن در مجامع ورزشی کشور و جذب و تربیت ورزشکاران شایسته تقدیر و تشکر است و امید است در این عرصه با تلاشی مضاعف، بیرق صنعت بیمه در کنار پرچم غرورآفرین کشور عزیزمان در میادین بزرگ بین المللی به اهتزاز درآید».

«بدینوسیله موفقیت و کسب مدال در مسابقات بین المللی اوپن پاریس در ورزش رزمی کاراته از سوی ورزشکاران تیم آن شرکت را به شما و همکارانتان تبریک گفته و از تلاش این افتخارآفرینان نیز قدردانی می کنم».

گفتنی است، در مسابقات بین المللی اوپن پاریس، مهدی خدابخشی و صالح اباذری از تیم بیمه تعاون به ترتیب موفق به اخذ مدال نقره و برنز شدند.
شایان ذکر است که در سال 1401 کاراته کاران بیمه تعاون موفق به اخذ 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 5 مدال برنز در رقابت های بین المللی شده اند.

همچنین این شرکت در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران، تا کنون در رشته های گوناگونی نظیر کاراته، فوتسال، فوتبال، کوه نوردی، کُشتی و دوچرخه سواری حمایت های متعددی داشته و کارکنان و نمایندگان خود را نیز در مسیر بالندگی در رشته های ورزشی یادشده ترغیب و تقویت کرده است.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید