تاریخ : 1401/11/9 09:48
شناسه : 401415

مراسم یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان ری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولین شهرستان و فرهنگیان برگزار شد.

 

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری _ حوزه مقاومت بسیج ۵۰۱دانش آموزی ، مراسم یادواره شهدای فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱_ری   با حضور سرهنگ پاسدار قنبری فرمانده سپاه ری ، حسین نصرالله ریاست بنیاد شهید ری، حجت‌الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی، محسن نوروزیان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ ری و سروان پاسدار ابراهیم قنبریان فرمانده حوزه بسیج ۵۰۱ دانش آموزی و مهدیه حسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری و  جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مدیران و فرهنگیان این اداره در کانون سمیه  برگزار شد.

در این مراسم، پرچم گنبد حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی، دل‌های عاشقان و دلدادگان به شهدا را به صحن و سرای حضرت خورشید راهی کردند و نوای «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى...» بر لبان حاضرین جلسه زمزمه شد.

همچنین در این مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، فضای معنوی جلسه را عطرآگین کرد و میهمانان نیز با تبرک جستن از تابوت این شهید والامقام و قرائت صلوات و فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌داشتند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام دانایی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران به ایراد سخنرانی و مداح اهل بیت حاج داود شفیعی هم به مرثیه ثرایی پرداختند.

در پایان جلسه نیز از خانواده‌های شهدای فرهنگی ناحیه ۱ ری تجلیل و تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید