فرماندار ری خبر داد:
تاریخ : 1401/11/11 23:11
شناسه : 401417

فرماندار ویژه شهرستان ری از سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری خبر داد و گفت: این سفر به قبله تهران نوید گره گشایی از مشکلات مردم است.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه: حمید زمانی  در نشست خبری تشریح جزئیات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری، بیان کرد: رئیس جمهور ما در حالی با شهرستان سفر می کند که از برپایی هرگونه تشریفات از قبل جلوگیری کرده و دغدغه ای جز خدمت رسانی به مردم ندارد.

زمانی با اشاره بر اینکه سفر ریاست جمهوری در ٢ بخش قابل بررسی است، افزود: یکی بررسی مصوبات سفر و دیگری که نشان از انسجام و همبستگی مردم و مسئولان دارد و می تواند حتی مصوبات را تحت تاثیر قرار دهد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: قطعا حضور ایشان منشا خیر برای شهرستان خواهد شد. انسجام و نظم مردم در دیدار با رئیس جمهور یکی از مسائل مهم است، چون رعایت حال عموم از اهم موارد ابلاغی سفر به ما هست.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدت حضور رئیس جمهور اگرچه کوتاه است ولی تصمیمات جدی برای این شهرستان گرفته می شود و رئیس جمهور در همین ساعات از تعدادی اماکن عمرانی و اقتصادی بازدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم ( جنوب تهران ) و کنارگذر قلعه نو مکانهایی است که رئیس جمهور از آنها بازدید می کند.

زمانی تصریح کرد: از اهم موارد اینست که بتوانیم طرح اتصال مترو کهریزک به حسن آباد را مصوب و عملیات عمرانی آن نیز آغاز کنیم. همچنین احتمال بازدید و افتتاح یک مدرسه ۲۴ کلاسه در بخش فشافویه می باشد و باید در نظر داشت که  احتمال ایجاد جابجایی ها در برنامه رییس جمهور وجود دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: زمان تجمع مردم ۲ ساعت قبل از ورود رئیس جمهور به داخل صحن اصلی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد بود و پس از آن با علمای شهرستان که در حدود ۵۰۰ نفر هستند دیدار دارد و سپس از ساعت ۶ و نیم عصر و پس از نماز مغرب با کادر اداری استان و شهرستان در شورای اداری دیدار خواهد کرد.




انتهای پیام /


پاسخی بگذارید