تاریخ : 1401/11/12 15:03
شناسه : 401418



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه : سرگرد ناصر بخشی در جمع خبرنگاران بیان کرد: رسانه های معاند امروزه اجازه نمی دهند در دنیا صدای انقلاب شنیده شود اگر بگذارند بدرستی این پیام انتقال پیدا کند قطعا آن ها هم دلداده این انقلاب می شوند.

بخشی افزود: در هیچ جای دنیای همچون انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد و مدلی نیز در مقابلش وجود ندارد. دشمنی غربی ها هم به این واسطه است که مدلی قابل ارائه ندارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری اشاره کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم ضمن تبریک این ایام در مجموعه بسیج همچون حوزه ها و پایگاه های ناحیه بیش از ۴٠٠ عنوان برنامه برگزار می شود.

وی به تشریح اهم این برنامه ها پرداخت و گفت: زنگ انقلاب در مدارس، پویش پرچم بر درب منازل با هدف معرفی انقلاب مردمی، نشست های بصیرت افزایی در راستای تبیین منظومه فکری امام راحل و رهبری، ازدواج آسان برای زوج های جوان در سطح حوزه های محلات، جشن بزرگ مردمی انقلاب در شهرستان ری، مسابقه های فرهنگی و ورزشی متفاوت‌ در سطح پایگاه های بسیج از جمله برنامه های ما دهه فجر است.

بخشی ادامه داد: برنامه های دیگر نیز مسابقات کتابخوانی در سطح مدارس با موضوعیت روشنگری، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی متعدد، میز خدمت به مردم، جشنواره سرود،رزمایش کمک مومنانه، افتتاح رسمی کانون ازدواج آسان در یکی حوزه های محله، اهدای جهیزیه به زوج های کم برخوردار شهرستان می باشد.




انتهای پیام /



پاسخی بگذارید