تاریخ : 1401/11/13 13:22
شناسه : 401420

رئیس‌‌جمهور به‌منظور بازدید از پروژه‌های در دست احداث و راکد شهرستان ری،‌ به این شهرستان سفر کرد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران دقایقی پیش در رأس هیئتی مهمان مردم شهرستان ری شد تا ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان، در جریان آخرین وضعیت این شهرستان قرار گیرد.

‌افتتاح 1100 مرکز آموزشی و پرورشی با دستور رئیسی
‌1100 مرکز آموزشی و پرورشی با بیش از 5 هزار کلاس درس در سطح کشور همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با دستور رئیس‌جمهور در دبیرستان 24  کلاسه خیرساز دکتر رضا گل نراقی بخش فشافویه شهرستان ری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

‌تعداد 5164 کلاس درس در زیربنایی به متراژ 730 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان به سیستم آموزشی کشور اضافه شد. 72 درصد پروژه‌ها در مقطع ابتدایی و 28 درصد پروژه‌ها در سایر مقاطع تحصیلی می‌باشد. از 1100 پروژه، 582 پروژه دولتی و 518 پروژه هم به صورت مشارکتی افتتاح شد.

استان لرستان با 93 هزار متر مربع بیشترین زیربنای تحویلی را به خود اختصاص داده است. در این طرح تعداد 160 هزار دانش‌آموز منتفع شده‌اند. از تعداد 5164 کلاس درس در این طرح، استان خوزستان با 746 کلاس، بیشترین سهم را دارد.

جزئیات برنامه‌های سفر رئیس جمهور به شهر‌ستان ری

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر به شهرستان ری با حضور در شهر حسن‌آباد بخش فشافویه در مراسم بهره برداری از دبیرستانه پسرانه خیر‌ساز شرکت می‌کند.

رئیس جمهور همچنین از‌ بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین‌آباد، طرح عمرانی میدان غنی‌آباد، طرح کمربندی دوم (جنوب تهران) و کنارگذر قلعه نو  بازدید خواهد کرد.

حضور در جمع مردم شهرستان ری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، دیدار با علما و روحانیون شهرستان و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های این سفر یک روزه رئیس جمهور به شهرستان ری است.



انتهای پیام/ تسنیم

پاسخی بگذارید