تاریخ : 1401/12/24 20:44
شناسه : 402343

مدیران و مسئولان شهری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آستانه سال جدید غبارروبی کردند.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه : محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ٢٠، بیان کرد: در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان با همکاری خدمات شهری، نظافت ویژه این ایام را از حرم عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز کردیم تا دعای سیدالکریم در سال جدید شامل حال همه ما باشد.

ناظم رضوی افزود: با معنویت این مراسم به استقبال در خدمت رسانی زوار به این مکان نورانی در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، خواهیم رفت.

وی گفت: این مراسم سرآغازی برای پاکسازی گوشه به گوشه شهر و آماده سازی منطقه برای استقبال از مسافرین نوروزی خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه در آستانه سال نو با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاکسازی بخشی از نخاله های رهاشده در اطراف شهر انجام می شود افزود: به منظور زیباسازی و ارتقاء آراستگی شهر، عملیات زیباسازی با کاشت گل های بهاری و نصب المانهای نوروزی در مبادی ورودی شهر از جمله جاده ورامین، اتوبان قم و اتوبان آزادگان انجام می شود.

مراسم غبارروبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، حجت الاسلام عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، خرازی مدیر کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بهمراه تعدادی از مسئولین شهری شهرری و مدیران ارشد این منطقه با پاکسازی و نظافت صحن و غبارروبی محوطه داخلی حرم برگزار شد.



‏انتهای پیام/

پاسخی بگذارید