سرلشکر باقری:
تاریخ : 1402/02/31 12:12
شناسه : 402817

شاخه سبز- رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام بی‌سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این ماموریت سخت و سنگین، مبدا یک تاریخ جدید برای نیروهای مسلح شد، گفت: این اتفاق، اتفاق کوچکی نیست، در رفت و آمدها و مذاکرات مشاهده می‌کنیم که حتی کشورهای برخوردار هم چنین جرات و جسارتی را ندارند.

شاخه سبز-  رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام بی‌سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این ماموریت سخت و سنگین، مبدا یک تاریخ جدید برای نیروهای مسلح شد، گفت: این اتفاق، اتفاق کوچکی نیست، در رفت و آمدها و مذاکرات مشاهده می‌کنیم که حتی کشورهای برخوردار هم چنین جرات و جسارتی را ندارند.

به گزارش شاخه سبز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در آیین استقبال رسمی از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که پس از ۸ ماه دریانوردی و طی یک دور کره زمین به کشور بازگشته است، اظهار داشت: دریادلان عزیزمان فراتر از عبور از امواج دریاهای بیکران، از امواج ایمان و اراده گذشته‌اند که توانستند این ماموریت را انجام دهند و همرزمانمان توانستند کار به ظاهر نشدنی را عملی کنند.

وی افزود: حوادث گوناگون به ما نشان داده که برای عزت و سربلندی و دستیابی به اهداف و آرمان‌هایمان راهی جز طی کردن مسیر عزت و قدرت و اقتدار نداریم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در این مسیر اقتدار دریایی یکی از مهم‌ترین و شاید مهمترین عامل قدرت کشور ماست، گفت: ما برای اینکه یک قدرت دریایی بزرگ دریایی شویم هیچ چیز کم نداریم، اگر حاکمیت و مسئولان ما به این موضوع عنایت بیش از گذشته داشته باشند مسیر توسعه کشور از طریق قدرت دریایی بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدام بی سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این ماموریت سخت و سنگین، مبدا یک تاریخ جدید برای نیروهای مسلح شد، تاکید کرد: این اتفاق، اتفاق کوچکی نیست، در رفت و آمدها و مذاکرات مشاهده می‌کنیم که حتی کشورهای برخوردار هم چنین جرات و جسارتی را ندارند.

وی ادامه داد: این جمهوری اسلامی و ارتش ماست که در اوج تحریم و فشارهای گوناگون، دست همت به کمر خود می‌بندد و با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران چنین مسیر خطرناکی را طی می‌کند. آمارهای ارائه شده در گزارش‌ها استثنایی است برای نیروی دریایی که تحت تحریم است.

پاسخی بگذارید