تاریخ : 1402/02/31 14:22
شناسه : 402839

شاخه سبز- مهاجم تیم فوتبال پورتو گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. گونسالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بالایی را دارد.

شاخه سبز- مهاجم تیم فوتبال پورتو گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. گونسالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بالایی را دارد.

 

به گزارش شاخه سبز، تیم فوتبال پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فامالیسائو بود و توانست با چهار گلِ مهدی طارمی ستاره ایرانی خود با نتیجه ۴ بر ۲ میزبانش را درهم بکوبد. مهدی با این چهار گل، تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۱ رساند و بالاتر از گونسالو راموس در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.

 

طارمی پس از پایان این دیدار در مصاحبه با شبکه اسپورت تی‌وی در رابطه با رسیدن به صدر جدول گلزنان گفت: بله، مهم است. این بخشی از وظیفه من به عنوان یک مهاجم است و دوست دارم این جایزه را به دست آورم و آن را کتمان نمی‌کنم. باید منتظر باشیم و ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. گونسالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بالایی را دارد.

 

وی افزود: خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. در دقایق ابتدایی خوب بازی کردیم و ۲ گل زدیم، اما پس از آن هیجان ما فروکش کرد و دو گل خوردیم. برای کسب پیروزی آمده بودیم و تلاش کردیم در نیمه دوم دو گل دیگر زدیم و پیروز شدیم. از چهار گلی که در این بازی زدم خیلی خوشحالم و مثل همیشه تلاشم را به‌کار بستم. از این ۴ گل بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم. مثل همیشه تمام تلاشم را برتری پورتو خواهم کرد.

طارمی با اشاره به شانس قهرمانی پورتو در لیگ برتر پرتغال خاطرنشان کرد: قهرمانی دیگر در دستان ما نیست، بنفیکا اگر امشب پیروز شود، قهرمان خواهد شد. در طول فصل تمام تلاش خود را کردیم. در بازی بعدی نیز برای حفظ شخصیت پورتو به میدان خواهیم رفت و باید پیروز شویم. جام حذفی را هم پیش‌ِرو داریم و روی آن تمرکز می‌کنیم.

پاسخی بگذارید