نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1402/03/1 12:34
شناسه : 402852

شاخه سبز - نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در دیدار با نمایندگان تعیین کننده و راهگشا خواهد بود، گفت: قطعا ایشان مسائل مهم کشور و راهکارهای حل آن را یادآور خواهند شد.

 

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب که پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجلس در سال چهارم انجام می شود، گفت: در این دیدار قطعاً ایشان مسائل مهم جامعه را یادآور خواهند شد و مسیر اصلی تعالی و پیشرفت جامعه را به نمایندگان بیان خواهند کرد.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: این دیدار برای مجلس بسیار مهم و تعیین کننده است. چرا که نمایندگان می‌توانند با بهره گیری از سخنان رهبر انقلاب نسبت به حل مشکلات اساسی کشور در بخش‌هایی مانند معیشت مردم، کنترل تورم، ناترازی در بخش انرژی و صندوق‌های بیمه و بازنشستگی بهتر از گذشته عمل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲ بررسی برنامه هفتم توسعه و موضوع انتخابات مجلس دوازدهم جزو برنامه‌های مهم است، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این موارد بسیار راهگشا و تعیین کننده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم در روز سه‌شنبه ۲ خردادماه برگزار می‌شود و نمایندگان پس از انتخاب اعضای هیات رییسه، روز چهارشنبه سوم خردادماه به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

پاسخی بگذارید