تاریخ : 1402/03/3 12:15
شناسه : 402916

حسین ابراهیمی  استان بوشهر،جلسه هوشمند سازی وتله متری شبکه توزیع آب شهر بوشهر با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، معاون منابع انسانی و تحقیقات، معاون توسعه و بهره برداری آب، مدیران و کارشناسان مربوطه و نماینده

یکی از شرکت های دانش بنیان برگزار گردید. در این جلسه زیرساخت های لازم جهت هوشمند سازی شبکه توزیع آب شهر مذکور بررسی و مقرر گردید اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست هوشمند سازی شبکه توزیع آب شهر بوشهر اظهار داشت: بهینه سازی و ارتقا مدیریت توزیع آب از طریق هوشمند سازی آن یک راه حل اساسی است که باعث کاهش آب بدون درآمد، بالا بردن راندمان وبهره وری شبکه های آبرسانی، افزایش بازده انرژی، بهبود کیفیت آب و دیگر موارد خواهد گردید.

عالی هوشمند سازی شبکه توزیع آب را برای استفاده کارآمدتر از فناوری‌های نوآورانه و تصمیم گیری های آگاهانه ضروری دانست و گفت: استفاده از راه حل های علمی و هوشمند حتی در عملیات های و تعمیر و نگهداری هم به کمک بهره بردار خواهد آمد.

وی شبکه توزیع آب را به عنوان یکی از زیرساخت‌های شش‌گانه شهرهای هوشمند برشمرد و افزود: با اجرای این طرح کنترل حوادث شبکه و کاهش افت فشار به صورت لحظه‌ای رصد می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در طرح هوشمندسازی شبکه توزیع آب دخالت عوامل انسانی در مراحل بهره‌برداری کاهش می یابد.

عالی خاطر نشان کرد: پیاده سازی طرح همچنین باعث کاهش هزینه‌های مالی واداری خواهد شد.

پاسخی بگذارید