تاریخ : 1402/03/6 14:46
شناسه : 402941

شاخه سبز- مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو امشب فرصت این را دارد که یک رکورد منحصر به‌ فرد را در پرتغال به نام خود ثبت کند.

رقابت‌های فوتبال لیگ پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تکلیف قهرمان این فصل نیز مشخص خواهد شد. در حال حاضر بنفیکا با ۸۴ امتیاز در رتبه اول قرار دارد و پورتو با ۲ امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

بنفیکا در خانه میزبان تیم انتها جدولی و سقوط کرده سانتاکلارا خواهد بود و تقریبا بازی آسانی پیش رو دارد اما داستان برای پورتو متفاوت است و آن‌ها باید در خانه میزبان ویتوریا رده پنجمی باشد و به مراتب بازی سخت‌تری نسبت به بنفیکا پیش‌رو دارند و باید منتظر لغزش بنفیکا باشند تا با کسب برتری بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو با چهار گلی که در دیدار هفته گذشته برابر فالمیسائو به ثمر رساند حالا با ۲۱ گل در صدرجدول بهترین گلزنان قرار دارد و گونسالو راموس و ژائو ماریو هر دو از بنفیکا به ترتیب ۱۸ و ۱۷ گل زده‌ در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

طارمی در لباس پورتو این شانس را خواهد داشت که یک رکورد منحصر به‌ فرد را در پرتغال به نام خود ثبت کند.

طارمی در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ موفق شده بود در لباس ریو آوه به صورت مشترک به همراه کارلوس وینیسیوس و پیزی با ۱۸ گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند ولی در این فصل این شانس را دارد تا در سومین فصل حضور خود با پورتو به تنهایی کفش طلای پرتغال را بدست بیاورد.

مهدی در فصل اول حضورش در پورتو با ۱۶ گل، در تبه سوم قرار گرفت و هفت گل کمتر از پدرو گونسالوز از اسپورتینگ که در صدر جدول بود، به ثمر رساند. در فصل دوم، او ۲۰ گل به ثمر رساند، و با ۶ گل کمتر از داروین نونیز، از رتبه سوم به دوم رسید. حالا او این شانس را دارد که این روند صعودی را ادامه دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.

پاسخی بگذارید