تاریخ : 1402/03/10 16:12
شناسه : 403020

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بهمراه جمعی از معاونین و مدیران با فرماندار شهرستان آبدانان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به حوزه آب و فاضلاب در این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند .

به گزارش شاخه سبز به نقل ازروابط عمومی آبفای استان ایلام، مدیر عامل آبفای استان ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا، شروع عملیات اجرای شبکه فاضلاب در شهر آبدانان و نیز محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها، خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص بموقع اعتبارات شد.

وی با اشاره به اتمام طرح مطالعات اجرای فاضلاب در شهر آبدانان اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب آبدانان بطول ۲٫۵ کیلومتر و با قطر ۲۵۰ میلیمتر در تیرماه سال جاری آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با اشاره به مشخص شدن محل احداث تصفیه خانه فاضلاب، بیان داشت:  تملک زمین جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب در حال انجام است.

ناصری یاد آور شد: اجرای پروژه فاضلاب گام بزرگی در ارتقاء بهداشت عمومی، محیط زیست است و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در هر شهر و کشور، یکی از شاخص های مهم توسعه است.

وی در ادامه با اشاره به احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی و آبرسانی به روستاهای این شهرستان  نیز گفت: این پروژه در قالب جهاد آبرسانی جهت مرتفع نمودن مشکلات کم آبی مناطق شهرک شهید رجائی، جانبازان، فرهنگیان و زمین های تفکیک شده الحاقی به شهر انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تصریح کرد: همچنین توسعه شبکه آبرسانی و احداث مخازن و رفع مشکل کم آبی ۱۴ روستای شهرستان آبدانان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی( ع) با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قراردارد.

وی یادآور شد: در این راستا  تاکنون عملیات آبرسانی به دو روستای این شهرستان، بهسازی سراب آبدانان و خط انتقال آب مورموری  انجام شده است.

ناصری تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژهای آب و فاضلاب ابدانان نیازمند مساعدت و همکاری فرمانداری و سایر دستگاه مرتبط است.

فرماندار شهرستان آبدانان نیز در این دیدار ضمن قدر دانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه های آب در سطح این شهر اعلام کرد.

محمد رحمانی ادامه داد: مجموعه فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان ،همواره پشتیبان و همراه آبفای شهرستان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه شود.

پاسخی بگذارید