گروه: استان ها / یزد
تاریخ : 1402/10/18 11:24
شناسه : 405303

نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی امروز با حضور استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از صاحبان صنایع در مجتمع فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

فرمانده سپاه الغدیر روز یکشنبه در مراسم اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: یزد هممواره در عرصه‌های اقتصادی خوش درخشیده و به همان نسبت نیز باید در سایر عرصه‌ها پیشرفت داشته باشیم.

سردار حسین زارع کمالی بیان کرد: دشمن از تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور ما هراس دارد به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این طرح مهم اقتصادی محقق نشود.

وی تاکید کرد: تمام مسؤولان در رده‌های مختلف باید تلاش کنند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورده و نقشه‌های دشمن در رسیدن به اهدافش را نابود کنند.

فرمانده سپاه الغدیر عنوان کرد: دشمن مرتب به روش‌های مختلف در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است و سعی دارد که مردم نسبت به مسؤولان بی‌اعتماد و ناامیدی را در جامعه رواج دهد.

وی ادامه داد: نقطه ضعف‌ها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما راه‌حل، قهر کردن و کوتاه آمدن نیست در حالی که مسؤولان نظام به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا اهداف دشمن محقق نشود و ضعف‌ها برطرف شود.

زارع کمالی عنوان کرد: دشمن در آستانه انتخابات تلاش دارد تا جمهوریت نظام را تحت تأثیر قرار دهد بر این اساس نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

وی بیان کرد: امیدواریم شاهد حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو باشیم و تمام مسؤولان در رده‌های مختلف باید تلاش کنند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورده و نقشه‌های دشمن در رسیدن به اهدافش را نقش بر آب کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات جهادی شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور استاندار یزد، معاون اقتصادی وی، فرمانده سپاه الغدیر، رییس کل دادگستری استان یزد و جمعی از مسوولان استان یزد و شهرستان اشکذر در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد، ۲۵ واحد نماد اقتصاد مقاومتی دریافت کردند.

حسن حقیقت، طراح مدل نشان اقتصاد مقاومتی کشور است که در این مراسم به تشریح این مدل پرداخت.

پاسخی بگذارید