تاریخ : 1402/11/3 12:09
شناسه : 405515

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش بر ف و باران در محورهای شمالی خبر داد و گفت: آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک دارای ترافیک سنگین است.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای فیروزکوه، هراز، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گرمدره خبر داد.

به گفته برقی، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و آزادراه ساوه – تهران حدفاصل دهشاد تا فیروزبهرام گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها توضیح داد: برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، زنجان، قزوین، لرستان، همدان، کردستان، چهارمحال و بختیاری و گیلان دارای بارش برف و باران است. برخی از محورهای استان‌های، قم، کرمانشاه و مرکزی نیز بارانی است.

وی محورهای مسدود غیرشریانی را پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان و میاندوآب - سرچم اعلام کرد و گفت: محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده گزارش شده است.

وضعیت جاده‌های شمالی با برف و کولاک همراه بوده و از شهروندان درخواست می‌شود سفرهای غیرضرور را کنسل کنند.

پاسخی بگذارید