رادان:
تاریخ : 1402/12/20 12:19
شناسه : 407540

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند، گفت: هزینه تخلفات بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه کرده است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: نوروز امسال یک ویژگی خاصی دارد که ماه مبارک رمضان بهار قرآن و طبیعت است شعار ما در انتظامی کل کشور آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت است.

وی افزود: امسال خدمتگزاران با زبان روزه به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز خواهند بود.

سردار رادان گفت: ۸۷ هزار نیرو از همه ارگان‌ها در شهرها و استان‌های کشور برای خدمت رسانی حضور دارند و مرزبانی هم تأمین امنیت مرزها را بر عهده دارد و در حوزه پیشگیری و مقابله همه آماده هستند.

وی بیان داشت: در برابر همه این حقوق‌ها که توفیقی است برای خدمتگزاری به مردم که البته کم‌ترین تکلیف است مردم و رانندگان هم باید تکلیفی به عهده بگیرند و آن حفظ و انجام صد درصد مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کمتر از ۱۰ درصد رانندگان تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند که سوانح و حوادث را رقم‌می‌زنند حوادثی که باعث کشته شدن می‌شود و آن ۱۰ درصد تلاش می‌کنند اراده خودشان را بر آن ۹۰ درصد که قوانین را رعایت می‌کنند تحمیل کنند.

وی افزود: همه وظیفه داریم به واسطه خدمت و صیانت قوانین را برای کمتر از ۱۰ درصد متخلف سخت و صورت جدی اعمال کنیم.

سردار رادان به اشاره به بازدارنده نبودن هزینه تخلف‌ها گفت: هزینه تخلفاتی که کمتر از ۱۰ درصد متخلفین انجام می‌دهند متأسفانه بازدارنده نیست و عده‌ای را خودخواه و جری کرده است.

وی در خصوص فعالیت رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: رستوران دارها در نوروز که همراه با ماه مبارک‌رمضان است با شرایط خاص پذیرایی از مسافرین را خواهند داشت.

فرماندهی کل انتظامی کشور در پایان گفت: سالی خوب و رمضانی مبارک و سراسر پر خیر و برکت و موفقیت را برای همه آرزو دارم.

پاسخی بگذارید