تاریخ : 1403/05/14 21:48
شناسه : 408794

چهارمین دوره ورزش روستای شهرستان ری در سالن چندمنظوره ورزشی شهدای انور دولت آباد با حضور خطیب نماز جمعه در جمع قهرمانان شاخص افتتاح شد .




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه: حسین یوسف زاده در افتتاحیه این مراسم، بیان کرد: در حالی چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با همکاری بخشداری ها، دهیاری های تابعه و هیئت های ورزشی به افتتاح می رسد که ۱۵ رشته مختص به آقایان یافته و ۱۴ رشته مختص بانوان می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: با بیش از ۲۹ رشته ورزشی رقابت ها آغاز شده و در تلاشیم تا در این ۱۴ روز بهترین برنامه ها را ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: این المپیاد موجب می‌شود که صرفاً ورزش برای مرکزیت یک شهرستان یا شهر نباشد بلکه تمامی نقاط از جمله روستاها و مناطق محروم نیز ورزش اشاعه پیدا کند.

یوسف زاده اشاره کرد: در کشور ما المپیاد فقط در شهرستان ری برگزار می‌شود و هدف از اینگونه رقابت‌ها صرفاً برای این نیست که چه بخشی و یا چه روستایی برنده خواهد شد، بلکه تلاش برای کشف استعدادها و ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان است.

وی گفت: در دوره‌های قبلی این المپیاد ورزشکاران بعد از کسب مقام قهرمانی به استان معرفی می شدند و برای کسب جایگاه بهتر در کشور می کوشیدند‌ و این روال هم اکنون نیز در جریان است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید