شهردار منطقه ۲۰ در نشست با اصحاب رسانه:
تاریخ : 1403/05/22 23:09
شناسه : 408863

شهردار منطقه ۲۰ گفت: پارکینگ زیرسطحی طبقاتی با ۴۷۵۰ واحد در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در زمینی به متراژ بیش از ۲۶ هزار متر مربع در نیمه دوم سال اجرایی خواهد شد.

‍ 


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه: رضا شنگی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه از ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۵ در رابطه با اجرای پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: پارکینگ طبقاتی با ۴۷۵۰ واحد پارکینگ در نیمه دوم سال اجرایی خواهد شد.

شنگی افزود: با توجه به حجم زیاد تردد خودروها در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و به منظور سهولت تردد زائران و شهروندان، عملیات احداث پروژه پارکینگ طبقاتی به عنوان یکی از پروژه های تاثیرگذار برای رفاه حال شهروندان در نیمه دوم سال جاری خواهد شد.

* خبرنگاران جهادگران جهاد تبیین هستند

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: خبرنگاران با ایفای نقش در جهاد تبیین، در انتشار و توسعه خوبیها و مقابله با فساد نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به دشواریهای فعالیت رسانه ها در انعکاس اخبار با وجود تنگناها و مشکلات، بیان کرد: خبرنگاران در بیان حقایق و روشنگری افکار عمومی و اذهان مردم در خط مقدم  این جبهه قرار داشته و باید افکار عمومی را برای پذیرش حقایق مهیا کنند.

قاضی عسکر تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه خبرنگاران از استناد به شنیده ها و انتشار اخبار کذب خودداری کرده و پس از حصول اطمینان از مسائل، در عرصه اطلاع رسانی و نشر اخبار به فعالیت بپردازند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نقش خبرنگاران در جهاد تبیین اشاره و اظهار کرد: در قبال همه کاستی ها، اقدامات خیلی خوبی در کشور انجام شده و رسانه ها میتوانند با پرداختن به آنها در انتشار و برجسته سازی اخبار مثبت اهتمام داشته باشند.

مراسم تقدیر از اصحاب رسانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان، محمد صائبی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، رضا شنگی شهردار منطقه،عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل،  حامد احسان بخش معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران ارشد منطقه در سالن شیخ کلینی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید