تاریخ : 1396/04/16 14:22
شناسه : 56338

محمد آزاد اظهار کرد: به همت دولت تدبیر وامید با پیگیری های دکتر شریعت نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیارخوبی برای تخصیص اعتبار خط ۶۳کیلو ولت رامسر-جنت رودبار به طول ۵۰کیلومتر و نصب پست کمپکت۶۳/۲۰ کیلو ولت مرکز دهستان جنت رودبار و رفع معضلات شبکه برق منطقه دردست اقدام است.

وی گفت: در این راستا به منظور اجرای خط ۶۳کیلو ولت در مرحله نخست با ولتاژ۲۰کیلو ولت برق دار خواهد شد.

آزاد با اشاره به اینکه جهت احداث خط  و پست کمپکت ۶۳/۲۰کیلو ولت با 23.5 میلیاردتومان اعتبار موردنیاز است که از طریق وزارت نیرو توسط شرکت توزیع برق غرب مازندران درنظر گرفته شد، عنوان کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه زیرساختی توسط دولت در قطب کشاورزی، گردشگری شهرستان رامسر با بیش از۳۰روستا در حال انجام است‌.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه کار گازرسانی به دهستان جنت رودبار نیز در دستورکارجدی است، گفت:جنت رودبار به عنوان پایلوت اقامتگاه «بوم گردی»کشور و پایتخت «گل گاوزبان» ایران ظرفیت های بالایی در زمینه «کشاورزی» و «اکوتوریسم» دارد و در این راستا مصمم به برنامه ریزی و تقویت زیرساخت ها و شکوفایی اقتصادی و تولیدی منطقه هستیم.

فرماندار رامسر گفت: قرارگرفتن زیباترین دالان طبیعی خاورمیانه(جنگل دالخانی) که در مسیر آن قدمگاه شهدای ترورالخانی است این دهستان را کانون توجهات گردشگران داخلی و خارجی قرارداده است.

وی یادآور شد: دهستان جنت رودبار می تواند مدلی از توسعه زیرساختی در حوزه  تولید و اشتغال و قطب گردشگری سلامت و اکوتوریسم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید