تاریخ : 1396/04/17 14:08
شناسه : 56637

مهدی محمدی‌چراتی اظهار کرد: بابلسر یکی از شهرستان‌های گردش‌پذیر استان مازندران است و سالانه مسافران زیادی از تمامی نقاط کشور به این شهرستان مسافرت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر حدود 800 هزار مسافر شب‌اقامت در بابلسر گزارش شده است، تصریح کرد: از تاریخ 4 تا 9 تیرماه که مسافران فراوانی به این بابلسر مسافرت کردند هیچ‌گونه غریقی در سطح شهرستان گزارش نشده است.

معاون فرماندار بابلسر با تقدیر از تمام دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: از 29 اسفند ماه 95 تاکنون بیش از 5 میلیون و 600 هزار نفر مسافر شب‌اقامت از بابلسر بازدید کردند.

محمدی تعداد ناجیان غریق در سطح شهرستان بابلسر را 128 نفر ناجی در خارج از طرح سالم‌سازی دریا اعلام کرد و گفت: تعداد طرح‌های سالم‌سازی دریا 17 طرح بوده که از این تعداد 10 طرح دولتی و 7 طرح خصوصی است.

وی با اشاره به وجود 51 ناجی در داخل طرح‌ها تصریح کرد: ساعت آغاز طرح از 8 صبح تا 20 عصر است و ناجیان در طول روزهای عادی دوشیفته هستند.

معاون فرماندار بابلسر از ساماندهی چهارچرخ‌ها، اسب‌سواران، جت‌اسکی‌ها وجمع‌آوری آلاچیق و چادرها در سطح سواحل خبر داد و یادآور شد: از آغاز طرح سالم‌سازی دریا تاکنون سه نفر در سطح سواحل بابلسر غرق و بیش از 350 نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.

محمدی ساخت پیست سوارکاری در سه نقطه، نصب تابلو نرخ‌نامه سوارکاری در ساحل و ساماندهی دست‌فروشان ساحلی را از جمله اقدامات انجام‌شده دانست و خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف در ساماندهی بهتر طرح‌ها عدم توجه مردم به هشدارها و شنا کردن در خارج از طرح‌ها است.

این مسؤول در پایان از وجود 35 نقطه ممنوعه شنا در سطح شهرستان بابلسر خبر داد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید