تاریخ : 1396/05/25 13:03
شناسه : 68118
رسول زرگرپور امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برای هر دولتی فارغ از هر گرایش سیاسی امنیت در اولویت اول است، اظهار کرد: ایران از یک طرف در منطقه آشوب و از طرف دیگر به خاطر ذات استکبار ستیزی با دشمنان قدار و سرسخت چون آمریکا روبرو است.

وی افزود: امنیت بی بدیل امروز کشور مرهون تلاش‌ نیروی‌های مسلح بوده و در این بین نیروی انتظامی جایگاهی ویژه دارد. نیروی انتظامی موجب امنیت کشور است. این نیرو قوی، مقتدر، سالم، با قاطعیت و در برخورد با قانون شکنان محکم است.

استاندار اصفهان ادامه داد: امنیت در استان اصفهان به دلایل زیادی از جمله استقرار واحدهای تولیدی و انتظامی مهم و جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر با تنوع قومیتی و گرایش‌های سیاسی، مهم و حساس محسوب می‌شود.

زرگرپور تصریح کرد: طی چهار سال گذشته علی رغم خشکسالی، بی آبی، بیکاری کارگران و رویدادهای اجتماعی و رقابت‌های حاد سیاسی می‌توانست بستر رویدادهای امنیتی باشد، اما بهترین شرایط امنیتی پس از انقلاب را تجربه کردیم و به همین واسطه سرمایه گذاری‌ها و فعالیت‌های عمرانی شکل گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات باشکوه با امنیت کامل اضافه کرد: امروز صدها ابر پروژه در اصفهان افتتاح شده است، هرچند عده‌ای نمی‌خواهند این پروژه‌ها را ببینند.

انتهای پیام 

پاسخی بگذارید