تاریخ : 1396/07/22 14:23
شناسه : 85337
مربی تیم‌ ‌ملی امید کاراته درباره شرایط تیم‌ ‌ملی امید کاراته بانوان پیش از حضور در رقابت‌های جهانی ‌اسپانیا، اظهار کرد: چهار مرحله اردو برگزار شده است و پیش از حضور در مسابقات جهانی، ملی‌پوشان در کاراته وان ترکیه حضور یافته و ارزیابی شدند که این کمک بسیاری به کادر فنی کرد. دو تن از بازیکنان تا مرز مدال پیش رفتند. در حال‌ حاضر ملی‌پوشان در مرز 90 درصد آمادگی قرار دارند و تا پایان اردوی متصل به اعزام به آمادگی کامل دست خواهند یافت.

او درباره پیش‌بینی خود از کسب نتایج تیم‌ ‌ملی در ‌اسپانیا، بیان‌ کرد: سه تن از بچه‌ها طلای آسیا دارند و یک نفر در رقابت های جوانان جهان دوره گذشته، مدال برنز کسب کرده است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کنیم.

قاسمی درباره شرایط و روند آماده سازی تیم‌ ‌ملی، گفت‌: فدراسیون امسال شرایط سختی داشت و سعی کردیم با همان شرایط سخت اردوها را برگزار کنیم. فدراسیون تا جایی که توانست امکانات را در اختیار ما قرار داد، اما می‌توانست از این بهتر نیز باشد ولی بضاعت در این همین حد بوده است.

مربی تیم‌ ‌ملی کاراته امید در پایان، بیان‌ کرد: بعد از مسابقات آسیایی قزاقستان مدت زمان زیادی را در اختیار نداشتیم. تیم ملی، قبل از قزاقستان  تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود. ما نیز سعی کردیم همان روند را ادامه‌ دهیم تا ان‌شاء‌الله  سربلند از مسابقات بیرون آییم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید