اخبار برگزيده:
ساخت خط دو مترو ، فرودگاه وتعیین تکلیف منوریل
خواسته فعالان رسانه ای قم از رئیس جمهور ؛ ‏

شاخه سبز-هیفاء پردل- رئیس جمهور و هیات همراه در جریان ‏دومین مرحله سفرهای استانی روزهای آخر هفته مهمان شهر قم ‏و قمی ها هستند اما با توجه به این که بسیاری از مصوبات دور ‏نخست یا اجرا نشده و یا با توجه به پیگیری های ضعیف مسئولان ‏اجرایی پیگیری نشده ف..

رسوم دست و پاگیر مانعی بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان

زهره نعلبندی ‏شاخه سبز- هریک از دختران و پسران برای مجرد ماندن خود ‏دلایل مختلفی را مطرح می‌کنند که بیکاری تا تحصیلات عالی ‏بخشی از این دلایل هستند، اما عمده جوانان دم ‌بخت مشکل اصلی ‏خود را مشکلات اقتصادی و برخی هم انتظارات و شرایط طرف ‏مقابل مانند..

سفر مغتنم رئیس جمهور به قم و هوشیاری مسئولان ارشد ‏

مهدی حکمتییادم هست سالیان گذشته جهت تهیه خبر و گزارش خدمت یکی از ‏مراجع اعظام تقلید که وجود آنها برکتی برای نظام اسلامی و ‏حضورشان سبب افتخار قم به حساب می‌آید عرایضی با این ‏مضمون داشتند که دولت و کشور خیلی به قم بدهکار هستند و ‏وضعیت موجود در شأن ..

نگاهی که میخواهد زن را از نقش آفرینی در جامعه جدا کند قبول نداریم
رییس‌جمهور در جشن دختران آرمانی:

رییس‌جمهور گفت: ما نَه نگاه مغرب زمین را در مورد زن و دختر قبول داریم که یک نگاه ابزاری است و نه آن نگاهی که می‌خواهد زن را از جامعه و نقش‌آفرینی در آن جدا کند. آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور امروز در مراسم جشن «دختران آرمانی»، ضمن تب..

در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه هیأت دولت:

وزیرخارجه کشورمان گفت: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی بین ایران و مصر هستیم. «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش بس پایدار در غزه، اظهار داشت: اگر امریکایی‌ه..

«دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
وحیدی در جمع خبرنگاران:

وزیر کشور از فعالیت ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۲۲ حوزه انتخاباتی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کر..

حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
اخبار نمایشگاه کتاب؛

شرکت چاپ و نشر بین الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. کتاب‌هایی از جمله «از سلاخ‌خانه تا مهدیه»، «بازنویسی منتهی‌الآمال»، «خونهایش»، «علمدار پاراچنار»، «ارض موعود»، «سیره نامه امیرالمونین، جلد ..

بیش از ۸۷ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
اسماعیلی در حاشیه نشست هیات دولت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند. «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ..

برداشت از فاز ۱۱ تا پایان دولت به ۳۰ میلیون متر مکعب می رسد

وزیر نفت گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی از دستاوردهای بزرگ این دولت است که اکنون ۱۲ میلیون متر مکعب گاز از این فاز برداشت می شود که تا پایان دولت نیز به ۳۰ میلیون متر مکعب می‌رسد. جواد اوجی وزیر نفت در آئین افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی..

تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
در رابطه با پرونده اسناد محرمانه صورت گرفت؛

دادگاهی در فلوریدا محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده نگه داشتن «غیرقانونی» اسناد محرمانه دولتی را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت! به نقل از رویترز، آیلین کَنان، قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا اعلام کرد که محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق..

هلال احمر سازمانی فراجناحی است
قالیباف:

رییس مجلس شورای اسلامی در همایش رؤسای شعب هلال احمر سراسر کشور گفت: سازمان هلال احمر کاملاً مردمی و از دل مردم برخاسته است و همچنین این سازمان فرامرزی و فراجناحی است. «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال‌..

قاضی نباید از مشورت با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند
حجت‌الاسلام اژه‌ای:

رییس قوه قضاییه گفت: قاضی ما علاوه بر تسلط و اشراف به مبانی و اصول کار نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در مراسم تحلیف قضات جدیدالورود دستگاه قضائی، ضمن اشاره به جایگاه رفیع ق..

خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور/ با متخلفان برخورد شود

یک کارشناس حوزه مسکن گفت: خرید مسکن با دلار، بیت‌کوین و … نوعی خروج ارز از کشور محسوب می‌شود، قطعاً این روند مطلوب نبوده و نیازمند قوانین سخت در این زمینه خواهد بود. موضوع فروش دلاری مسکن طی سال‌های اخیر در ابتدا از سوی برخی مالکان واحدهای لوک..

افتخار آفرینی بانوی نوجوان قمی در مسابقات وزنه برداری کشوری

شاخه سبز – محمد حسن فیروزعلیزاده - نازنین رحیمی بانوی وزنه ‏بردار قمی در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان بانوان قهرمانی کشور ‏سه مدال نقره کسب کرد.‏به گزارش خبرنگار ورزشی شاخه سبز ، این بانوی افتخارآفرین در ‏دسته 76 کیلوگرم این رقابت ها پس از آیدا هلال..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ