تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 127816



مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هر سال برگزار می شود. این رقابت ها در سال های زوج در بخش تیمی و در سال های فرد در بخش انفرادی برگزار می شود. بر این اساس دوره جدید این رقابت ها در بخش تیمی برگزار خواهد شد. این رقابت ها از ۹ اردیبهشت ماه در  هالمستاد سوئد آغاز شده و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 

برای شرکت در این دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جهان، تمرینات آماده سازی تیم ملی مردان از ۷ فروردین ماه آغاز می شود. 

نوشاد و نیما عالمیان همراه با افشین نوروزی، امین احمدیان و میعاد لطفی بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات جهانی سوئد تشکیل می هند. این تیم با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این رقابت ها شرکت خواهد کرد. 

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در دسته دوم مسابقات جهانی قرار دارد. در این دسته ۲۴ تیم حضور دارند که برای کسب جایگاه های اول و دوم صعود به دسته اول جهانی با هم رقابت می کنند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم ملی در گروه H دسته دوم مسابقات جهانی با تیم های اسپانیا، قزاقستان، آمریکا، لوکزامبورگ و پورتوریکو همگروه است. همچنین بر اساس برنامه ارائه شده ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان نخستین دیدار خود در این رقابت ها را برابر پورتوریکو برگزار می کنند. آنها در دومین روز مسابقات به مصاف قزاقستان می روند سپس آماده رویارویی با آمریکا می شوند. اسپانیا و لوکزامبورگ نیز حریفان چهارم و پنجم ایران هستند. دیدار با این دو تیم در روز چهارم مسابقات انجام می شود. 

پاسخی بگذارید