گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 139843





مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور امروز چهارشنبه در رفسنجان آغاز می‌شود و تیم جوانان صبای قم پس از صعود از مرحله اول، امروز از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه برابر پدیده اصفهان قرار می‌گیرد.

دومین مرحله از مسابقات فوتبال جوانان کشور در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که صبای قم در گروه یک با تیم‌های پدیده اصفهان، استقلال اهواز و میزبان رقابت‌ها یعنی تیم مس رفسنجان هم گروه شده است و برای صعود باید حداقل بالاتر از ۲ حریف خود قرار گیرد.

صبا روزهای پنج شنبه و شنبه ۲ بازی دیگر با استقلال اهواز و مس رفسنجان برگزار می‌کند و در صورت کسب رتبه اول یا دوم این گروه ۴ تیمی راهی مرحله سوم و پایانی می‌شود و به ۲ تیم برتر گروه دوم می‌پیوندد تا برای صعود به لیگ برتر بخت خود بیازماید.

سهمیه صعود از لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور به دسته برتر، ۲ تیم است و تیم جوانان صبای قم در صورت صعود از گروه خود در رفسنجان در مرحله پایانی نیز باید اول یا دوم شود تا به آرزوی دیرین خود برای حضور در لیگ برتر جوانان جامه عمل بپوشاند.

صبای قم سال گذشته نیز به مرحله سوم و نهایی فوتبال جوانان کشور راه پیدا کرد اما در آن مرحله نتوانست اول یا دوم شود و از صعود به لیگ برتر بازماند. این در حالی است که صبا با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

پاسخی بگذارید