گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 144777





علی رضایی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: افتخار جدیدی برای دو و میدانی استان قم به دست آمده است و تیم دو و میدانی جوانان قم موفق شد در مسابقات جوانان پسر کشور با اقتدار عمل کند و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: رقابت‌های دو و میدانی جوانان کشور روز جمعه در پیست دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و تیم دو و میدانی قم موفق شد با کسب ۲ مدال طلا  ، ۵ مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان کشور شود و کام ورزش استان قم را شیرین کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: علی کشاورز و علی قاسم بابایی ۲ طلایی تیم دو و میدانی قم بودند که کشاورز در ماده ۱۱۰ متر با مانع با رکورد ۱۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و علی قاسم بابایی نیز در ماده ۲۰۰ مار با رکورد ۲۱ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه اول شد.

رضایی بیان داشت: علی قاسم بابایی به غیر از طلای ۲۰۰ متر، در ماده ۱۰۰ متر نیز مدال گرفت و با رکورد ۱۰ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه مدال نقره کسب کرد همچنین سید علی حسینی در ماده پرش با نیزه با رکورد ۳ متر و ۶۰ سانتی متر به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی عنوان کرد: در ۱۵۰۰ متر محمد دادالله زهی از قم  با رکورد ۴: ۰۸ دقیقه صاحب نشان نقره شد و محمد تقی مهر علی در پرتاب وزنه با رکورد ۱۶.۵۵ متر به مقام دوم رسید و در نهایت تیم دو و میدانی استان قم در ماده ۴ در صد متر امدادی با رکورد ۴۳.۲۷ ثانیه به نشان نقره دست یافت و محمد علی زابلی در پرش با نیزه با رکورد  ۳.۶۰ ثانیه سوم شد.

پاسخی بگذارید