گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1397/04/20 18:07
شناسه : 162521

مدتها است که این موضوع از سطح انتظارات جامعه حذف شده است و مردم بیشتر با حذف بخشهایی از حقوق شهروندی مواجه میشوند تا رساندن خدمت به همه ی نقاط کشور. نمونه اش تیرهای برق وسط کوچه هاست. مگر کسی باید بگوید این تیرها را بردارید؟؟؟؟ در برخی از روستاهای محروم شرق کشور هنوز آب براحتی در دسترس نیست. مگر کسی باید بگوید که همه انسانها در دنیا به آب آشامیدنی سالم نیاز دارند؟؟؟ اینکه در این نیازهای ابتدایی در تمام نقاط کشور خودکفا نشده ایم نشان از بی توجهی "ارادی" به بخشهایی از نیازها در کشورمان دارد. حال اینکه با این همه "کار جهادی" هنوز هم کارهای روی زمین مانده داریم را باید افتخار دانست یا از آن شرمنده شد؟؟؟ 
علت وجود این نوع کاستی های اجرایی در کشور را چه باید نامید؟؟؟ آیا برای این که هنوز کاستی داریم باید پژوهشی صورت بگیرد یا موضوع روشن است؟؟؟ اصولاً این همه پژوهش در کشور چه دست آوردی برای مردم مان دارد؟؟؟ آیا دست آورد این تعداد کثیر از موسسات پژوهشی در کشور به مردم هم میرسد ؟؟؟ در دنیایی که با سرعت انتشار اخبار مواجهیم چرا باید برخی مناطق از نداشتن مدرسه رنج ببرند؟؟؟ آیا نیاز به داشتن ساختمان مقاوم برای مدرسه باید در بوق و کردنا بشود؟؟؟ یک آزاد راه در کشور نزدیک دو دهه است در حال ساخت میباشد. این همه اتلاف وقت و سرمایه و عمر مردم در ترافیک تعطیلات بی ارزش به نظر میرسد که برای اتمام آن اقدام جدی و لازم صورت نمیپذیرد و دستور سریعی برای آن صادر نمیگردد؟؟؟ شایسته است کمی به مشاهده کار جهادی در کشورهای دیگر اهتمام کنیم تا ببینیم ارزش نهادن به مردم در چه جایگاهی قرار دارد. مردم ما دیگر به دنبال سالار شدن نیستند و حتی برخی معتقدند :: مردم آرازی نکنند .... مردم سالاری شان پیش کش :: امیدوارم روزی برسد که این همه بی توجهی به سرمایه های کشور { یعنی مردم} از دستور کار مسئولان خارج شود.
* به امید زنده ایم تا به تحقق امید نایل شویم *
سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. محفوظم

    سلام بر شما نویسنده ریز بین و طنز پرداز وافعاً اگر هزینه منو ریل رو برای جاده شمال اختصاص میدادند الان تهرونی ها شمالی بودند و شمالی ها تهرونی!!!!