تاریخ : 1397/11/23 00:38
شناسه : 205658

مهدی غلامی خبرنگار و فعال رسانه ای استان مرکزی_دکتر کاوه فلک افلاکی ریاست شورای شهر اراک روز گذشته اعلام کرد که در روز شنبه آینده در تاریخ ۲۷بهمن ماه شهردار اراک انتخاب خواهد شد و قبل از آن هر دو طیف شورا یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان ،۳گزینه را برای تصدی این سمت معرفی مینمایند .

در این راستا درابتدا اصولگرایان سه گزینه خود را مطرح کردند که فرد شاخص آنها حمید حیدری میباشد که سابقه شهرداری مهاجران و درحال حاضر مدیرکلی امورشهری وشوراهای استانداری را عهده دار میباشد.

گزینه دوم آنها محمد جعفرپوری است که از بدنه فعلی شهرداری اراک میباشد و سوابقی مانند مدیریت سازمان آرامستان و عمران را در کارنامه دارد و چندی پیش هم برای تصدی شهرداری اراک رقابتی با سعیدنادری از اعضای شورا داشت و همچنین این را باید اضافه کرد که وی یک اصلاح طلب است.

اما گزینه سوم محمد عسکری میباشد که بازهم از بدنه فعلی شهرداری اراک است و سابقه مدیریت باشگاه ورزشی شهرداری را در کارنامه دارد و همچنین بعد از کنارگذاشتن عباسی شهردار شورای چهارم یکی از گزینه های مطرح برای تصدی سرپرستی شهرداری اراک بود  که در نهایت امر هم سعید بیاتیان در آن زمان این مهم را عهده دارشد ومسئله دیگر به دلیل آنکه در آن بازه زمانی نیرویی قراردادی بود و طبق قانون چنین نیرویی نمیتواند در سمتهای مدیریت قرار بگیرد، به طور کامل کنار گذاشته شد ولی مجددا در حال حاضر مدیریت باشگاه را عهده دار است.

اما به طور کلی از بین این ۳گزینه آنچه که مشهود میباشد اینست که دو گزینه از بدنه فعلی شهرداری اراک میباشد و گزینه دیگری نیز سابقه کار در فضای شهرداری را دارد و شخصی بدون هیچ سابقه کاری در شهرداری در بین آنها نیست.

  حال باید ببینیم که آیا لیست امید شورای شهر اراک دربین ۳ گزینه ی نهایی خود از بدنه فعلی شهرداری اراک فردی را مطرح میکند و یا اصلا به مدیران شاغل در این مجموعه اعتماد میکند؟ وهمچنین آیا فردی خارج از فضای شهرداری را معرفی میکند و یانه؟

دراین راستا نکته ای که حائز اهمیت میباشد اینست که بسیاری از صاحب نظران این عقیده را دارند که  فردی خارج از فضای شهرداری معرفی نگردد حتی اگر تجاربش مرتبط با امور شهرداری وعمرانی و در شرکتهای بزرگ ساخت و ساز هم مشغول به کار باشد.

  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید