اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان قم
تاریخ : 1399/03/8 00:30
شناسه : 277745

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعلام کرد.


به گزارش شاخه‌سبز از استان قم _  در فهرستی که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام 7 نفر از جمله فرمانده ناجا، مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

در سال‌های پس از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از دشمنی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا کاسته نشده و مردم نیز علی رغم سختی‌ها روز به روز مقاوم تر شده‌اند، چون خود را پاسدار خون‌های به ناحق ریخته توسط رژیم شاهنشاهی، منافقان کوردل، جنگ 8 ساله تحمیلی، ترور شخصیت‌های برجسته، دانشمندان هسته‌ای، مرزبانان نیروی انتظامی و فرماندهانی چون سپهبد صیاد شیرازی‌ها و سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ها می‌دانند.

اینکه در فهرست وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعلام و 7 نفر از جمله فرمانده ناجا، مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی تحریم شده است، بیانگر مهر تایید خدمت خالصانه این سربازان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آمریکا تصور می‌کند با گستاخی و اعمال تحریم می‌تواند کشور را از پویایی بازدارد اما سخت در اشتباه است، تحریم‌های ظالمانه و به گفته خودشان فلج کننده هیچگاه نتوانسته از عزم ملت بکاهد.

به فضل الهی پیروزی نزدیک است، چون امروز بیش از هر زمان دیگر مردم و مسؤولان در مقابل تمامیت خواهی استکبار جهانی با یکدیگر متحدتر بوده و با قدرت و قاطعیت ایستاده‌اند.

این تحریم‌ها بیانگر خواری و زبونی مقامات آمریکاست، آن‌ها می‌خواهند ایران از ارزش‌ها و حمایت از مظلومان عالم دست کشیده اما از هر طرف با مانعی محکم به نام ایمان و اعتقاد راسخ ملت مواجه و به در بسته می‌خورند.

کارکنان پلیس، مفتخرند که مدال افتخار دیگری بر سینه ستبرشان نقش بسته است که حاکی از بغض ابر دشمن بشریت آمریکای جنایتکار نسبت به خادمان این نیروی خدمتگزار می‌باشد./ انتهای پیام


پاسخی بگذارید